×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سمینار آموزشی “آشنایی با مزیت های بخش تعاونی” برگزار شد

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برگزاری سمینار آموزشی “آشنایی با مزیت های بخش تعاونی”‌ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، سعید حمید، گفت: در اجرای تفاهم نامه مشترک میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز و با هدف آشنایی قشر فرهیخته جامعه با ارزش ها و مزیت های کسب و کار در قالب شرکت های تعاونی، سمینار آموزشی “آشنایی با مزیت های بخش تعاونی” در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه شهید چمران برگزار شد.
او افزود: شناخت دقیق از فرهنگ تعاون در دانشگاه ها و تمرین عملی کار جمعی و مشارکتی و کسب و کار در قالب تعاونی سبب ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی استعدادها و ظرفیت های کارآفرینی در میان قشر تحصیل کرده شده و زمینه لازم را برای همکاری و تبادل معلومات، تجارب و دانش و مهارت های علمی و تجربی متکی بر تولید دانش بنیان در جامعه دانشگاهی فراهم می آورد.
حمید در پایان گفت:‌ایجاد هم افزایی و تعامل با جامعه دانشگاهی و نخبگان سبب تزریق فرهنگ و تفکر تعاون در بین قشر جوان تحصیلکرده و جویای کار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.