×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

عمیق ترین عملیات جداری گذاری بر روی یک حلقه چاه در آب های خلیج فارس

عمق ترین عملیات جداری گذاری با قطر ۹ و پنج هشتم اینچ با کاربست لوله های با وزن ۵۳ و ۵۸ پوند بر فوت توسط متخصصان خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران بر روی یک حلقه چاه در آب های خلیج فارس با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران رئیس اداره لوله گذاری چاه و نصب آویزه مدیریت خدمات فنی شرکت در توضیح بیشتر در این باره اظهار کرد: این عملیات در روزهای اخیر به طول چهار هزار و یکصد متر در دستگاه حفاری سحر یک شرکت حفاری شمال بر روی چاه اکتشافی شماره ۲۰ در منطقه نفتی فروزان صورت گرفت.

برزو ترابی راکی  با بیان اینکه در این عملیات از تجهیزات به روز همچون  FILL UP TOOLS ،  FMS ، POWER TONG    صورت گرفت،  افزود: عملیات لوله گذاری چاه به عنوان یکی از فعالیت های اصلی و مهم  حفاری چاه های نفت و گاز، وظیفه راندن و جایگذاری لوله های جداری، آستری و رشته تکمیلی از سطح زمین تا اعماق معین را عهده دار است.

وی گفت: تجهیزات عمومی این خدمات شامل آچارهای هیدرولیکی در اندازه های مختلف، مولدهای قدرت و الویترهای تخصصی می باشد که شرکت ملی حفاری ایران در سال های اخیر و تامین تجهیزات جدید توانسته است ناوگان خود را تکمیل و روز آمد نماید.

ترابی در پیوند با این مطلب، اضافه کرد: به موازات ارتقاء کیفی تجهیزات و ماشین آلات مربوط، با فراگیر نمودن آموزش های تخصصی لازم، کارشناسان مجربی در عملیات لوله گذاری چاه ها به کار گرفته شده اند که عملیات های جداره گذاری چاه از اندازه  دو و سه هشتم اینچ تا ۲۰ اینچ را با بهترین کیفیت و سطح بالای ایمنی و سرعت رانش مطلوب در اقصی نقاط نفتخیز خشکی و دریایی کشور انجام می دهند.

رئیس اداره لوله گذاری چاه و نصب آویزه مدیریت خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تعامل این شرکت با سازندگان و صنعتگران داخلی در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات کاربردی در بخش مختلف صنعت حفاری از جمله خدمات فنی و ویژه این صنعت که خود دارای تنوع دست کم ۲۰ گانه با تخصص های خاص است، افزود: در این راستا و به منظور پایدار سازی ارایه خدمات، بخش عمده ای از قطعات مصرفی در این ارتباط توسط سازندگان داخلی تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.