×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افتتاح ساختمان شعبه شریعتی بانک مهر اقتصاد در اهواز/ نشست مشترک مدیران بانک مهر اقتصاد و مدیرکل منابع طبیعی استان برای ادامه نهال کاری در خوزستان

با حضور سید ضیا ایمانی مدیر عامل، معاونین پشتیبانی، حقوقی و مدیران کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و بازرسی و حسابرسی به استان خوزستان ساختمان جدید شعبه شریعتی اهواز بانک مهر اقتصاد در این شهر افتتاح گردید
به گزارش  روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان، با حضور سید ضیا ایمانی مدیر عامل، معاونین پشتیبانی، حقوقی و مدیران کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و بازرسی و حسابرسی  به استان خوزستان ساختمان جدید شعبه شریعتی اهواز بانک مهر اقتصاد در این شهر گشایش یافت.

ساختمان جدید شعبه شریعتی اهواز یکی از زیباترین شعب بانک مهر اقتصاد کشور محسوب می شود که براساس استاندارهای روز دنیا ساخته شده است.

 در این سفر معاون مهندسی پشتیبانی مدیرکل روابط عمومی حوزه مدیریت، مدیر  امور شعب بانک مهر اقتصاد خوزستان با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز دیداری داشتند و در راستای مبارزه با ریزگرد و نیز ادامه عملیات نهال کاری در عرصه های بحرانی ریزگرد در خوزستان به گفت و گو نشستند .
گفتنی است: سال گذشته هزینه های چاپ سررسید بانک مهر اقتصاد در کل کشور در راستای مسئولیت های اجتماعی این بانک به  ۱۸۰ هکتار از بحرانی ترین کانون های ریزگردها در خوزستان اختصاص یافت.
برگزاری مجمع عمومی سالیانه اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان خوزستان
مجمع عمومی سالیانه اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان خوزستان با حضور مدیر عامل، معاونین پشتیبانی، حقوقی و مدیران کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و بازرسی و حسابرسی برگزار شد .

سید ضیا ایمانی مدیر عامل بانک  مهر اقتصاد  در این جلسه ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه(س) و قدردانی و تشکر از تمامی کارکنان استان به لحاظ کسب مقبولیت در مجمع، اظهار داشت: همکاران سخت کوش و پر تلاش استان خوزستان با وجود مشکلات متعددی که در این استان وجود دارد موفق به کسب بالاترین امتیاز و مقبولیت از مجمع شده اند که جای تقدیر فراوان دارد.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: استان خوزستان توانسته است بواسطه پشتکار و جدیت همکاران در رقابتی سخت و مثال زدنی علی رغم وجود رقبای جدی در شبکه بانکی در شاخص های جذب منابع و ضریب نفوذ جزء برترین ها باشد که جای تقدیر فراوان دارد.

مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد و ارتقاء بهره وری را مستلزم برخورداری از راهکارهای عملیاتی دانست و ادامه داد: مدیران و کارکنانی می توانند زمینه جذب، حفظ و نگهداشت مشتریان را فراهم کنند که روز به روز بر سطح معلومات شغلی و حرفه ای خود بیفزایند و برآورد صحیحی از مطالبات مشتریان و سپرده گذاران داشته باشند.

وی نظم و انضباط کاری را هسته اصلی فعالیت های اقتصادی و بانکی عنوان کرد و افزود: برخورداری از یک برنامه منسجم برای پیشرفت و تکامل سازمان در جهت نیل به اهداف بانک، یکی از اولویت هایی است که همه همکاران در بخش های مختلف باید اقدامات و فعالیت های خود را بر اساس این برنامه های مدون، تنظیم و اجرایی کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تا به یاری خداوند متعال استان خوزستان همچون سنوات گذشته بتواند خوش بدرخشد و جایگاه شایسته خودش را در بانک مهر اقتصاد و در سطح کشور حفظ نماید و در سال ۹۷ نیز کارنامه ای مطلوب و درخشان داشته باشد.

گفتنی است در این مجمع ضمن بررسی صورتهای مالی استان خوزستان، گزارشی از وضعیت عملکرد استان توسط رئیس اداره امور شعب استان خوزستان نیز ارائه شد.

 اهدا تندیس شهروند افتخاری خوزستان به سید ضیاء ایمانی و منصور شیخ الاسلامی

در پایان این نشست به منظور تقدیر از اقدام شایسته مدیر عامل، معاون پشتیبانی و مهندسی و مدیرکل روابط عمومی و حوزه مدیریت در مبارزه با ریزگردها و مهار کانون های فوق بحرانی در استان خوزستان، تندیس شهروند افتخاری خوزستان توسط رئیس اداره امور شعب استان و به نمایندگی از کارکنان استان به این عزیزان اهداء شد و سند افتخار ستاد بازسازی عتبات به سید ضیاء ایمانی و منصور شیخ الاسلامی به پاس خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین حسینی(ع) در برپایی موکب بانک در مرز چذابه ارائه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.