×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افتتاح آزمایشگاه جامع هورمون شناسی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در دهه فجر ۹۷

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همزمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر، آزمایشگاه جامع هورمون شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اولین فاز از برنامه طرح تجمیع آزمایشگاه‌های بیمارستان‌های دانشگاهی استان با حضور رئیس دانشگاه، مشاور ریاست در حوزه سلامت، معاون درمان، معاون توسعه، معاون آموزشی، معاون اجتماعی و معاون پژوهشی دانشگاه از طریق ویدئو کنفرانس در بیمارستان امام خمینی(ره) افتتاح گردید.

در این مراسم که هشت بیمارستان دانشگاهی اهواز شامل امام خمینی، رازی، بقایی ۲، سینا، گلستان، سوانح سوختگی، ابوذر و سلامت به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با حوزه ریاست دانشگاه ارتباط داشتند، دکتر نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران، با اشاره به اجرای کیفی برنامه اظهار داشت: قطعا همکاری و هماهنگی همه معاونت‌ها، روسای بیمارستان‌ها و مسئولین را لازم داریم تا بتوانیم کیفیت در انجام چنین اموراتی را از جمیع جهات ارتقا بخشیم.

وی اضافه کرد: معتقدم در بحث تجمیع آزمایشگاه‌ها علاوه بر حوزه درمان، می‌بایست بخش بهداشت نیز وارد عمل شده و در این خصوص تمهیداتی را بیاندیشند.

دکتر احدی مشاور ریاست دانشگاه در حوزه سلامت نیز در خصوص اهداف اجرای این طرح سخنانی را ایراد نمود.

دکتر ورناصری معاون درمان دانشگاه نیز در سخنانی اهمیت راه اندازی این مراکز را یادآور گردید و گفت: نظر به عدم ارائه خدمات مطلوب در برخی از بخش‌های آزمایشگاهی، زمان بر بودن دریافت نتایج و هزینه‌های بسیار برای مردم که منجر به عدم رضایتمندی مردم استان خوزستان شده بود، بر آن شدیم بررسی‌های کیفی کارشناسی در خصوص تخصصی شدن و تمرکز ارائه خدمات آزمایشگاهی با استفاده از توان موجود و ظرفیت مدیریتی استان را انجام دهیم.

وی ادامه داد: در این راستا گام بندی اجرای کیفی کارشناسی صورت پذیرفت که بستر اصلی اجرای کیفی این طرح در گرو تجهیزات و نرم افزارها و برآورد نیروی انسانی بود که در بستر نرم افزار، نرم افزار WHONET با آموزش جهت کلیه دست اندرکاران، راه اندازی گردید.

ورناصری بیان داشت: گام بعدی اولویت بندی اجرا بود که در گام نخست بحث هورمون شناسی مطرح گردید که پس از بررسی بیمارستان امام(ره) عهده دار اجرا در این زمینه گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.