×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آماده باش مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در ایام نوروز ٩٨

برابر برنامه ریزی انجام شده ۶ بیمارستان تامین اجتماعی  خوزستان به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده ارائه خدمت به بیمه شدگان و میهمانان نوروزی میباشند .

در همین راستا صادق جلیلی معاون درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت : برابر برنامه ریزی انجام شده ۶ بیمارستان تامین اجتماعی شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان بهبهان ، ١٧ شهریور شهرستان آبادان ، شهداء شهرستان شوشتر ، شفاء مسجد سلیمان ، امام موسی کاظم شهرستان ماهشهر و امیرالمومنین اهواز و همچنین پلی کلینیک شهید رجایی اهواز ، مرکز درمانی تخصصی شهداء شهرستان بندر امام خمینی (ره) ، پلی کلینیک چهارم خرداد شهرستان دزفول ، پلی کلینیک سوم خرداد شهرستان خرمشهر ، پلی کلینیک شهید اسماعیل دقایقی شهرستان امیدیه و پلی کلینیک شهید احمد حیاری هفت تپه به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده ارائه خدمت به بیمه شدگان و میهمانان نوروزی میباشند .
مدیر درمان  از اطلاع رسانی و نصب پلاکاردهایی  جهت مسافران نوروزی در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: برای اطلاع‌ مسافرانی که قصد سفر به این استان را دارند ، نشانی مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در ورودی شهرها نصب خواهد شد .
جلیلی گفت : این مدیریت طبق روال همه ساله در مناطق عملیاتی جنوب نیز درمانگاه موقت دایر نموده است که امسال هم در منطقه عملیاتی شلمچه از تاریخ ٢٠/١٢/٩٧ این درمانگاه راه اندازی شده ودرمانگاه بصورت شبانه روزی تا ١۵ فروردین سال ٩٨ در خدمت هم میهنان عزیز و گرامی که از جای جای میهن اسلامی به مناطق سراسر نور و معنویت هشت سال دفاع مقدس عزیمت می نمایند ، هستیم .

همچنین دکتر مهدی درخشان تشکیل این ستاد را به منظور اجرای هرچه بهتر طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی دانست و افزود: ستاد نوروزی مدیریت درمان در تمامی استان‌ها با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی به فعالیت می‌پردازد.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز شاهد افزایش مسافرت هستیم و ممکن است برخی افراد در طول مسافرت به خدمات درمانی نیاز پیدا کنند، ادامه داد: برای خدمت‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و در استان‌های مقصد نیز آمادگی کامل به وجود آمده است . وی بر حضور پزشکان کشیک در تمامی بیمارستان‌ها و ستاد مدیریت درمان سراسر کشور تأکید کرد و گفت: سایر پزشکان نیز برای خدمت‌رسانی به بیماران در دسترس خواهند بود.معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی پذیرش بیماران در ایام غیرتعطیل نوروزی را نیز همچون روال جاری برشمرد و افزود: امیدواریم با فعالیت مطلوب مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی شاهد رضایتمندی بیمه‌شدگان باشیم و امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی در این ایام فراهم شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.