×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خوزستان رتبه نخست پوشش نوآموزان پیش دبستانی رادرکشور کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه هفت هزار و ۲۰۰ کلاس درس دوره پیش دبستانی در سال تحصیلی جاری در خوزستان تشکیل شده گفت: آموزش و پرورش خوزستان رتبه نخست پوشش نوآموزان پیش دبستانی را در کشور کسب کرده است.

محمد تقی زاده در نشست با معلمان حق التدریس شهرستان اهواز افزود:درچهارسال گذشته که دوره پیش دبستانی درخوزستان اجباری شده بالغ بر هفت هزار مربی پیش دبستانی در این استان جذب شده تا در پوشش نوآموزان این دوره تحصیلی موفق عمل کنیم.
وی دوره پیش دبستانی را اولویت اول برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان دانست و گفت: پارسال آموزش و پرورش خوزستان از بین نیروهای توانمند شاغل در دوره پیش دبستانی بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ نفر را به عنوان نیروی حق التدریس به کارگیری کرد این در حالی است که در ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور تنها سه هزار نفر به عنوان حق التدریس جذب شدند.
وی با اشاره به راهبردهای مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان در راستای افزایش میزان مشارکت پذیری خانواده ها در مسایل تربیتی، توضیح داد: استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان به عنوان حلقه ارتباطی بین مدرسه و خانواده می تواند خانواده ها راه به صورت ویژه در مسایل تربیتی دانش آموزان مشارکت دهد.
تقی زاده بیان کرد: توجه به دوره پیش دبستانی زمینه ساز کاهش آمار بازماندگی از تحصیل در خوزستان شده است.
گفتنی است ۱۰۴ هزار نوآموز پیش دبستانی در خوزستان مشغول به تحصیل هستند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.