×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

عیدانه کتابخانه سیار کانون خوزستان در روستای طرفایه

ویژه‌برنامه عیدانه کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هم‌زمان با پنجمین سفر کتابخانه سیار کانون، با همکاری آموزش و پرورش، در روستای طرفایه برگزار شد.

مراسم عیدانه به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز با رویکرد فرهنگی و افزایش میزان مطالعه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در دبستان جماران یک روستای طرفایه از توابع شهرستان کارون برگزار شد.

 در این مراسم مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری مدیر و معلمان دبستان جماران یک، با برگزاری سفره هفت‌سین، کارگاه‌های قصه‌گویی و نقاشی، نمایش فیلم و توزیع کتاب و محصولات فرهنگی و بازی‌های بومی محلی همراه با دانش آموزان روستای محروم طرفایه به استقبال عید نوروز رفتند.

بر اساس این گزارش کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌های عمومی و جمعیت هلال‌احمر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از ۱۵ بهمن‌ماه با سفر به روستای چشمه چلبار از توابع شهرستان اندیکا، خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار را با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نو آغاز کرده است.

گفتنی است: کتابخانه سیار کانون خوزستان در این ایام به روستاهای شهرستان لالی، مناطق عشایری نفت سفید و بخش منیوحی شهرستان آبادان سفر کرده است و در برنامه بعدی خود در روستای ابوحمیظه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.