×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اعلام نگرانی مرکز بهداشت خوزستان در خصوص بالازدگی‌های فاضلاب در اهواز

معاونت بهداشت دانشگاه، دکتر سید مهدی حسینی‌زاده رئیس مرکز بهداشت خوزستان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل شیوع بیماری‌های اسهالی و پیک بهاره بیماری‌های روده‌ای قرار داریم، وجود فاضلاب در خیابان‌ها نگرانی‌ها را در خصوص شیوع و امکان ابتلا مردم به بیماری‌های روده‌ای از جمله اسهال افزایش داده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب و شهرداری اهواز باید بدون فوت وقت اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دهد.
وی افزود: علیرغم تذکرات متعدد مراکز بهداشت در خصوص گرفتگی‌ در سیستم جمع‌آوری فاضلاب، بی‌توجهی و عدم رسیدگی به موقع از جانب متولیان امر، شرایط محیطی کلانشهر اهواز را به بحران  تبدیل کرده است.
حسینی‌زاده ادامه داد: بی‌شک مراکز بهداشت اهواز پیگیری‌های قانونی خود را به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی در خصوص اقداماتی که موجب تهدید علیه سلامت عمومی می‌شود، انجام خواهند داد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در این شرایط مردم از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و به ویژه معابری که فاضلاب تجمع پیدا کرده خودداری کنند و مواظب حضور کودکان خود در معابری که فاضلاب در آنها بالا زده باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.