×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تخلیه منازل اهواز صحت ندارد

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه دبی رودخانه کارون رو به تثبیت و سپس کاهش خواهد بود، گفت: خبرها و یا صوت منتشر شده در خصوص تخلیه منازل اهواز صحت ندارد و در صورت لزوم موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.
علیرضا عالیپور با اشاره به صوت منتشر شده در خصوص تخلیه منازل برخی مناطق اهواز اظهار کرد: یکی از غواصان سازمان آتش نشانی خود را در جایگاه مسئول معرفی و عنوان کرده است اینکه مسئولان می‌گویند جای نگرانی وجود ندارد را جدی نگیرید و منازل خود را تخلیه کنید که موجب نگرانی مردم شده است. در حالی که این فرد در جایگاه رصد اخبار نیست.
وی افزود: اخبار تنها در ستاد مدیریت بحران و به صورت لحظه‌ای تبادل می‌شود. مسئولان وظیفه نجات مردم را دارند و اگر لزوم به جابه‌جایی باشد از آن ابایی نیست.
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: یکی از توصیه‌های مسئولان این است که هنگام دستور تخلیه منازل، حتما مردم نسبت به جابه‌جایی اقدام کنند. در صورت نیاز به جابه‌جایی صراحتا موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.
عالیپور با اشاره به خبرهای منتشر شده در خصوص شکسته شدن سه سیل‌بند در اهواز، گفت: تنها در سه نقطه آب از بین خاکریزها نشت کرده بود که سریعا در این زمینه اقدام کردیم و مشکل خاصی نبود.
وی با بیان اینکه پیک دبی رودخانه شب گذشته بود، عنوان کرد: هیچ خطری اهواز را تهدید نمی‌کند.
عالیپور تصریح کرد: دبی رودخانه کارون رو به تثبیت و سپس کاهش خواهد بود و شرایط عادی است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: جاده‌های ساحلی در نقش سیل‌بندهای محکم عمل می‌کنند و امکان حرکت آب از جاده‌های ساحلی به سمت محله‌ها متصور نیست. ممکن است آب به زیرگذرها برود که توسط پمپ تخلیه می‌شود.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.