×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سیل خوزستان باید یک موضوع ملی قلمداد شود

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: تاکنون ابعاد سیلاب خوزستان برای افکار عمومی به درست تشریح نشده است.
آیت الله عبدالکریم فرحانی اظهارکرد: سیل رودخانه های کارون، کرخه و دز باعث آسیب جدی به اقتصاد کشاورزی و دامپروری استان و تخریب زیر ساخت ۱۸۲ روستا و چند شهر در پایین دست، شده است که می توان از سیلاب خوزستان به عنوان فاجعه ملی تعبیر کرد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سیلاب خوزستان باید به عنوان یک مساله ملی قلمداد و از تمامی ظرفیت های کشور و استان ها برای کنترل و جبران آن استفاده کرد. صدا و سیما باید سیلاب خوزستان را در صدر اخبار و در کانون توجه افکار عمومی قرار دهد.
آیت الله فرحانی افزود: سیلاب خوزستان بسیار مخرب تر از سیل گلستان و سایر استان ها است زیرا هم وسعت آن و هم ماندگاری و قدرت تخریبی آن بیشتر است فراموش نکنیم خوزستان تولید کننده نخست گندم کشور می باشد که در این سیلاب ضربه اصلی به همین بخش وارد شد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت : در گفتگوی تلفنی با حاج آقا صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مناطق سیل زده، خواستار تامین ۲۰۰ قایق تندرو از طریق نیروی دریایی سپاه شدیم که ایشان قول دادند تا در اسرع وقت با انعکاس این تقاضا به فرماندهی کل سپاه نسبت به تامین ۲۰۰ دستگاه قایق اقدام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.