×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

واژگونی نیسان در جاده هندیجان ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت

 رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی نیسان در جاده هندیجان به ماهشهر ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت.

شهیار میرخشتی  اظهارداشت: این حادثه در کیلومتر ۲۰ جاده هندیجان به ماهشهر ساعت ۱۳:۵۵ روز یکشنبه رخ داد.
وی با اشاره به اینکه این حادثه فوتی نداشته است، گفت: تعداد پنج نفر از این مصدومان کودکان سه ، پنج ، هفت، ۱۰ و ۱۳ ساله هستند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان یادآور شد: مصدومان این حادثه برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان ماهشهر منتقل شدند.

خواب آلودگی دلیل واژگونی نیسان 
سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان نیز دلیل این حادثه را عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ، ایستگاه های سلامت در ورودی اهواز از سمت اندیمشک، و شهرکرد به دهدز شامل اتوبوس آمبولانس، آمبولانس، تکنسین، پرستار، کارشناس مبارزه با بیماری ها و بهداشت محیط مستقر می شوند و از سمت دیلم و گناوه به هندیجان نیز یک ایستگاه شامل آمبولانس و نیروها نیز خدمات ارایه می دهند.
همه پایگاه های اورژانس ۱۱۵جاده ای و شهری شامل ۱۶۰ پایگاه در کل خوزستان شامل ۵۷ شهری و ۱۰۳ جاده ای در آماده باش کامل قرار دارند و آمادگی پوشش حوادث احتمالی را در کل شبانه روز دارند.
همچنین تمام پایگاه های جاده ای از ساعت هشت صبح تا هشت شب داخل آمبولانس و کنار جاده در آماده باش کامل قرار دارند و بقیه ساعات داخل پایگاه مستقر هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.