×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آمادگی محسن هاشمی برای وساطت بین قالیباف و میرلوحی

محسن هاشمی پیش از آغاز صد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتصابات حق قانونی شهردار تهران است اظهار کرد: شورا در ارتباط با انتصابات هیچ دخالتی را نمی‌کند.

وی با اشاره به لایحه مالیات بر ارزش افزوده اظهار کرد: این لایحه هم اکنون در مجلس شورای اسلامی مطرح است و تصویب آن مشکلاتی را برای شهرداریها ایجاد خواهد کرد و خواستار این هستیم که لایحه تصویب نشود و به کمیسیون مربوطه برگشت داده شود تا بررسی‌های بیشتری در ارتباط با آن صورت گیرد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در گذشته بخشی از عوارض که به صورت پراکنده در شهرها بود در اختیار شهرداریها قرار گرفت که با تصویب این لایحه پولی در اختیار شهرداری قرار نمی‌گیرد و در واقع شهرداریها برای دریافت پول باید به دولت مراجعه کنند.

هاشمی همچنین در ارتباط با شکایت محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران از سیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران گفت: چنانچه از من بخواهند در این زمینه حاضرم وساطت کنم و مشکل را برطرف کنم.

وی همچنین با اشاره به اینکه تا امروز هیچ بحثی در ارتباط با استعفای اعضای شورای شهر تهران برای کاندید شدن برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است، گفت: از اعضا هیچ کس قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس را ندارد.

تسنیم

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.