×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

روستاهای واقع در حریم رودخانه‌های خوزستان تعیین تکلیف می‌شوند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به موقعیت روستاهای واقع در حریم رودخانه ها، گفت: این روستاها تعیین تکلیف می‌شوند.

بنا به این گزارش مسعود انصاریان در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده که امروز (۱۸ اردیبهشت‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در مناطق سیل‌زده ارزیابی شده است که یک هزار و ۵۵۲ واحد از این تعداد احداثی هستند و ۱۰ هزار و ۹۹ واحد نیز نیاز به تعمیر دارند.
وی با اشاره به ارزیابی معیشتی و آسیب رسیدن به ابزار و وسایل زندگی مردم، افزود: در این زمینه ۳ هزار و ۴۵۶ واحد ارزیابی شده که تا روز گذشته سه میلیارد تومان پرداخت خسارت انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: با هماهنگی که با معاونت حفاظت و بهره‌برداری سازمان آب و برق خوزستان انجام شد، مقرر شد سریعا اسامی روستاهای واقع در حریم رودخانه ها اعلام شوند تا تعیین تکلیف شوند.

انصاریان با اعلام آمادگی جهت آغاز بازسازی، بیان کرد: برآورد خسارتی که به روستاها وارد شده، انجام شده و به سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان تحویل داده شده است.

ایسنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.