×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

فقر و فاصله طبقاتی در خوزستان را با کمک مردم و مسئولین ریشه کن می‌کنم

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز با بیان این مطلب افزود : قانون شاخص همه ماست و با استفاده از گروه های جهادی ، جوانان تلاشگر و همت مردم و مسئولان قصد دارم  چهره شوم فقر و فاصله طبقاتی در استان را ریشه کن کنم.

وی با اشاره به وقوع سیل در خوزستان ادامه داد : این سیل اخیر علاوه بر زحمت و آسیب هایی که برای مردم عزیز استان وارد شد یک نعمت هم داشت و آن  جمله پر شدن سدها ، تالاب ها ، چشمه ها و سفره های زیر زمینی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز  اظهارداشت : باید تا زمان بازگشت آرامش به مردم و خانواده های سیل زده در کنار آنها باشیم و روستا به روستا و شهر به شهر در بازدید و دیدار با مردم با مشارکت مسئولان ، امامان جمعه ، جوانان و مردم روند خدمت رسانی و کمک به بازگشت آرامش مردم مناطق سیل زده پیگیری می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت : در سیل اخیر همه مردم و مسئولان به مانند دوران دفاع مقدس در کنار هم به کمک رسانی به هموطنان و سیل زدگان شتافتند.

وی افزود : بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ، امر به ورزش امر به معروف است و در این راستا روند پیگیری ساخت و تکمیل اماکن ورزشی و ورزش همگانی در مناطق محروم استان از جمله برنامه های مهم است.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : حضور اقوام ، جریانات سیاسی و بانوان برای توسعه و پیشرفت استان یک فرصت مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با تقدیر از امامان جمعه پیشین اهواز افزود : آیت الله موسوی جزایری که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری یک نعمت برای استان می باشد ، در نیم قرن حضور خود منشا برکت و خدمات بزرگی در استان بوده اند و از نقش ایشان در تمامی عرصه ها به ویژه نمانیدگی ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز تقدیر و تشکر می کنم.

وی با تشکر از حسن اعتماد مقام معظم رهبری نسبت به خود برای تصدی مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز ا ز استقبال باشکوه مردم ، مسئولان ، خانواده معظم شاهد ،  عشایر غیور تقدیر و تشکر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.