×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

قیمت تن ماهی در هفته گذشته چه تغییری کرد؟

کنسرو ماهی تون یا همان تن ماهی خودمان از یکی دو هفته پیش خودش را گرفته و قیمت‌ها را بالا برده است. علت گرانی تن ماهی هر چه که باشد، باعث شده قیمت کنسرو ماهی تون از حدود هشت تا ۱۰ هزار تومان به حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان برسد. در این گزارش سراغ سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها رفتیم تا ببینیم این روز‌ها قیمت انواع تن ماهی در بازار چقدر است.

بنا به این گزارش سری که بازار بزنیم می‌بینیم قیمت کنسرو ماهی تون در روغن سویا ۱۸۰ گرمی اویلا ۱۵ هزار تومان فروخته می‌شود. کنسرو ماهی تون در روغن گیاهی ۱۸۰ گرمی کیمبال هم همین قیمت را دارد. تن ماهی شباب و کنسرو تن ماهی با قارچ و ذرت همین برند با همان قیمت ۱۵ هزار تومان فروخته می‌شوند. بعضی برند‌های تن ماهی قیمت بالاتری دارند. اغلب برند‌های تن ماهی محصولاتشان را در همین محدوده قیمت ۱۵ هزار تومانی می‌فروشند. مثلا کنسرو ماهی تون با فلفل قرمز تحفه ۱۸۰ گرمی در بازرا ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان است. تحفه کنسرو ماهی تون در روغن گیاهی ۱۲۰ گرمی را ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان می‌فروشد. همین تن ماهی در قوطی‌های ۱۵۰ گرمی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و در قوطی‌های ۱۸۰ گرمی، ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

تنوع قیمت تن ماهی در یکی از فروشگاه‌ها بیشتر است. تن ماهی در روغن شیلانه ۱۸۰ گرمی ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. شیلتون کنسرو ماهی تون در روغن زیتون ۱۸۰ گرمی با درب کلید دار را ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشد. همچنین کنسرو ماهی تون دودی شیلتون در بازار ۱۶ هزار تومان است. اگر سراغ تن ماهی رژیمی این برند بروید، می‌توانید آن را با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان بخرید. تن ماهی معمولی شیلتون یعنی همان کنسرو ماهی تون در روغن ۱۸۰ گرمی مثل بقیه برند‌ها با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود. تحفه تن ماهی در روغن زیتون ۱۸۰ گرمی را ۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت گذاشته. کنسرو ماهی تون در روغن پونل ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است و تن ماهی زیتونی کلیددار برند ساحل ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود. برند کالچر کنسرو تن ماهی جنوب را در قوطی‌های ۲۰۰ گرمی با قیمت ۱۴ هزار تومان به بازار عرضه کرده است.

کنسرو ماهی تون در روغن گیاهی هانی ۱۸۰ گرمی ۱۵ هزار تومان فروخته می‌شود. اگر بیشتر بگردید، تن ماهی‌های ارزان قیمت هم پیدا می‌کنید. برای مثال کنسرو ماهی تون در روغن زیتون ۱۸۰ گرمی برند سالی در بازار ۱۳ هزار تومان است. یکی از فروشگاه‌ها تن ماهی ۱۸۰ گرمی طبیعت را هشت هزار تومان می‌فروشد. با این وجود تن ماهی اغلب با همان قیمت ۱۵ هزار تومانی فروخته می‌شود.

تن ماهی در این یکی دو هفته‌ای که از آغاز گرانی آن می‌گذرد و تقریبا کمیاب شده بود، به بازار برگشته و دیگر شاهد کمبود تن ماهی نیستیم. با این وجود قیمت‌ها به روز شده و دیگر در کمتر مغازه‌ای می‌شود تن ماهی قدیمی که حدود ۱۰ هزار تومان قیمت داشتند را پیدا کرد. علاوه بر این دیگر مثل هفته پیش نیست که هر برند یک قیمت متفاوت روی کنسروهایش درج کرده باشد و اغلب برند‌ها کنسرو تن ماهی در روغن ۱۸۰ گرمی را با قیمت ۱۵ هزار تومان می‌فروشند.

فرارو

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.