×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آغاز پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد از اول خرداد ماه

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز پیش ثبت نام اینترنتی ۹۹ مدرسه شاهد استان از اول خردادماه سل جاری خبر داد.

بنا به این گزارش محمد تقی زاده پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۸ در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: والدین دانش آموزان می توانند در بازه های زمانی تعیین شده  به سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران به نشانی saja.medu.ir مراجعه کرده و پیش ثبت نام فرزند خود را نهایی کنند.

وی در ادامه با اشاره به بازه های زمانی پیش ثبت نام مدارس شاهد، خاطرنشان کرد: پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد برای پایه اول ابتدایی در بازه زمانی اول تا ۱۷ خردادماه انجام خواهد شد. همچنین پیش ثبت نام پایه هفتم از اول تا ۱۴ تیرماه ۹۸ قابل انجام خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: پیش ثبت نام اینترنتی پایه دهم نیز از ۵ تا ۲۴ تیرماه در سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران انجام خواهد پذیرفت. همچنین ثبت نام پایه های میانی در صورت وجود ظرفیت در دهه اول مردادماه امکان پذیر خواهد بود.

تقی زاده در ادامه مهمترین کارکرد مداری شاهد استان را ارائه خدمات مطلوب به فرزندان شاهد و ایثارگر دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان غیرشاهد در صورت تمایل به تحصیل در این مدارس می بایست علاوه بر احراز شرایط علمی، حدنصاب امتیازات لازم را نیز کسب کنند.

وی اضافه کرد: ثبت نام ورودی های مدارس شاهد تنها از طریق درگاه اینترنتی سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران موسوم به “سجا” امکان پذیر خواهد بود. در مرحله اول پذیرش نیز به میزان دو برابر ظرفیت اصلی و ذخیره اعلام خواهد شد که پس از دریافت و اعتبارسنجی مدارک نتایج نهایی ثبت نام اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: کیفیت بخشی به خدمات  آموزشی و پرورشی ارائه شده در سطح مدارس شاهد استان از اولویت های مجموعه تعلیم و تربیت استان در حوزه مدارس شاهد است.

گفتنی است؛ در سال تحصیلی جاری بالغ بر ۲۸ هزار و ۱۳۱ دانش آموز در ۹۹ مدارس شاهد مشغول تحصیل هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.