×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اسامی ۱۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون سیمان خوزستان هر چه سریع تر اعلام شود

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی   در تذکر شفاهی خود به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: بیش از ۱۸ ماه از برگزاری آزمون استخدامی در شرکت سیمان خوزستان می گذرد و جمعی از جوانان تحصیلکرده و مستعد با هزاران امید و آرزو از طریق فراخوان در آزمون شرکت کردند و علیرغم اینکه بارها با شریعتمداری این موضوع مطرح شده اما متاسفانه هنوز نتایج آزمون اعلام نشده است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: با داشتن این مدیران که اعتماد عمومی نسل جدید را هدف قرار داده اند دیگر نیاز به دشمن خارجی نداریم، چرا سبب بی اعتمادی و سرخوردگی نسل جوان می شویم؟ چه دستی در کار است، چرا با مدیران متخلف برخورد نمی شود، جای تاسف است که در این مقطع حساس با این همه تهدید دشمن و فشارهای کمرشکن اقتصادی مسئولین شستا و شرکت سیمان خوزستان عملا زمینه نارضایتی را در جامعه به وجود می آورند.

وی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد که اسامی ۱۰۰ نفر از پذیرفته شدگان برای شروع کار در شرکت سیمان خوزستان هرچه سریع تر اعلام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان سیمان خوزستان بازنشسته شده اند که همین ۱۰۰ نفر پذیرفته شده می توانند به جای آن ها جذب شوند، تاکید کرد: بیمه پاداش بهره وری این افراد در طول ۱۲ ماه سال از حقوق آن ها کسر شده اما متاسفانه در احکام بازنشستگی پایان دوره خدمت آن ها اعمال نشده است که ظلمی آشکار و حق خوری در حق کارگران بازنشسته شرکت سیمان خوزستان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.