×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امدادرسانی فولاد خوزستان یاد آور ستادهای پشتیبانی دفاع مقدس است

حجت الاسلام و المسلمین میراحمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در بازدید از موکب فولاد خوزستان با ابراز خرسندی از تلاش این شرکت برای کمک رسانی به ساکنان مناطق سیل زده گفت: تلاش فولاد خوزستان یاد آور ایام دفاع مقدس و ستادهای پشتیبانی آن دوران می باشد که رنگ و بوی مردمی، خالصانه و مجاهدانه داشت.
بنا به این گزارش در  این بازدید با استقبال علی محمدی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی از مسئولان فولاد خوزستان، ظهر چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۸ در موکب این شرکت انجام شد.
حاجتی اظهار داشت: با توجه به اینکه نسبت به روزهای آغاز سیلاب، در برخی موارد حجم کمک رسانی‌ها کاهش یافته، بسیار جالب توجه است که ستاد بحران فولاد خوزستان با تمام توان به فعالیت خود ادامه می دهد.
امام جمعه موقت اهواز افزود: اگر این پشتیبانی و حضور در صحنه وجود نداشت، با بحران بزرگی مواجه می شدیم.
وی همچنین از فرآیند آماده سازی و بارگیری بسته های ارزاق بازدید نمود و از تلاش و کوشش کارکنان این شرکت در کمک رسانی به سیل‌زدگان تقدیر کرد.
در ادامه علی محمدی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات به شهروندان، تعداد ۲۰۰۰ بسته ارزاق به مناسبت هفته بسیج کارگری و برای کمک به ساکنان مناطق سیل زده و محروم آماده سازی نمود.
وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم کمک رسانی به ساکنان مناطق سیل زده و محروم شهرستان های حمیدیه و کارون و روستاهای تابعه، بسته های ارزاق شامل: کیسه برنج، رب گوجه، آب‌ لیمو، شکر، چای، روغن، ماکارونی، خشکبار، تخم مرغ، مواد بهداشتی و شوینده آماده سازی، بارگیری و به این مناطق ارسال خواهد شد.
محمدی در پایان گفت: آماده سازی بسته های حمایتی با همکاری واحدهای خدمات و امور اجتماعی، نظارت و بازرسی، روابط عمومی، حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی و حوزه بسیج خواهران منطقه قلعه چنعان انجام شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.