×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امکان جذب بیشتر سهمیه قیر رایگان برای خوزستان فراهم شد

استاندار خوزستان با اعلام این خبر در جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری  گفت : پیش از این به شهرداری هایی که در جذب سهیمه قیر رایگان کم کاری داشتند هشدارهایی داده شد و پس از آن بود که بخش قابل توجهی از سهم قیر خوزستان جذب شد.
غلامرضا شریعتی ؛ ارزش سهمیه قیر رایگان خوزستان را ۱۱۰ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: از این میزان تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال حواله صادر شده و باید تلاش شود بقیه این سهیمه نیز جذب شود.
وی خاطرنشان کرد: سهمیه قیر خوزستان برای محلات شامل طرح بازآفرینی معادل پنج هزار و ۵۰۰ تن بود که شهرداری ها آن را رها کرده بودند و حال با توجه به اینکه بخش عمده ای از این سهمیه حذب شده اداره کل راه و شهرسازی و معاونت عمرانی استانداری باید بر چگونگی استفاده از آن در راستای ایجاد رضایتمندی اجتماعی نظارت داشته باشند.
شریعتی همچنین یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۸ علاوه بر این سهمیه جدیدی به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال قیر رایگان در اختیار خوزستان قرار داده است.
وی ادامه داد: شهرداری ها با جدیت نسبت به تهیه نقشه های GIS و گونه بندی محلات هدف اقدام کنند تا از این طریق بتوان سهیمه جدید را نیز جذب کنیم.
استاندار خوزستان با بیان اینکه در سفرهای شهرستانی شهروندان از کیفیت آسفالت شهری گلایه شدید دارند ، گفت: رسیدگی به این خواسته مردم از اولویت هایی است که باید به آن توجه ویژه شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.