×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توسعه پایدار شرکت ملی حفاری ایران نیازمند افزایش درآمدها است

نایب رئیس هیئت مدیره و مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در راستای توسعه پایدار شرکت، باید در جهت افزایش درآمدها و به موازات آن مدیریت هزینه ها گام برداریم.

 محمد رضا تاکایدی در حاشیه کار بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران افزود: با تاکید مدیرعامل و برنامه ریزی های به عمل آمده، مدیران و مجموعه کارکنان شرکت می بایست به سمت و سوی دستیابی به درآمد بیشتر ، بهینه سازی هزینه ها و ایجاد توازون بین درآمد و هزینه حرکت کنند.

وی اظهار کرد: حضور فعال در بازار داخلی و نیم نگاه به بازار های کشورهای همسایه زمینه ساز افزایش سطح درآمد خواهد بود و در زمان حاضر مشارکت در ۲۷ پروژهEPC / EPD شرکت ملی نفت ایران و تعامل با شرکت هایی که در این مناقصات اجرای پروژه ها را در دست می گیرند موجب به کارگیری کامل ظرفیت های موجود شرکت می گردد.

تاکایدی گفت: بازسازی، نوسازی و تعمیرات اساسی (اورهال) آن  بخش از ناوگان شرکت که منتظر کاریابی می باشد و آماده به کار نمودن تجهیزات از اقداماتی است که در دستور کار امسال مدیریت ارشد شرکت قرار دارد.

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران افزود: مدیرعامل شرکت با تقسیم کار و ترسیم راهکار مناسب برای استفاده از توانمندی های داخلی سازمان و پیمانکارانی که در این زمینه اثرگذار هستند، شتاب بخشیدن به روزآمد سازی ناوگان  را به جد دنبال می کند.

وی در ادامه به منشور ۱۵ گانه اجرایی شرکت که اواخر سال گذشته  ابلاغ شد اشاره و با بیان اینکه این کارگروه ها جلسات تخصصی و کارشناسی خود را شروع کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد چهار کار گروه با صلاحدید مدیرعامل به بنده واگذار شده است.

تاکایدی گفت: مهمترین این چهار گروه ها،  کارگروه زنجیره تامین کالا است که رکن اصلی پیشتیبانی از ناوگان  شرکت به شمار می آید.

نایب رئیس هیئت مدیره و مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در بخش دیگری از این گفت وگو  با اشاره به واگذاری دو پروژه گچساران و نفت شهر در قالب طرح های حفظ ، نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی نفت ایران به ملی حفاری، تصریح کرد: اجرای این پروژه ها  از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این شرکت با برنامه ریزی مناسب تلاش دارد با جدیت مراحل اجرایی کار را دنبال و به موقع به نتیجه برساند.

وی همچنین با ارزیابی بازار کار صنعت حفاری در زمان حاضر، گفت: با توجه به شرایط بازار به مرور  تقاضای کارفرمایان به بخش خدمات فنی حفاری بیشتر می شود و در این خصوص در این شرکت  اقداماتی صورت گرفته تا بتوان  با توسعه فعالیت ها و ارائه خدمات مطلوب در جهت رضایتمندی کارفرمایان سهم شرکت را در بازار خدمات جنبی ارتقا بخشیم.

تاکایدی در پایان از مجموعه کارکنان شرکت که در جهت همدلی و همراهی با سیل زده گان و کاهش تبعات ناشی از سیلاب اخیر در استان خوزستان نهایت تلاش خود را به کار بستند، قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.