×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خسارت ۶۵ میلیارد تومانی سیل به بخش‌ عشایری خوزستان

مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: سیلاب خوزستان ۶۵ میلیارد تومان به بخش‌ عشایری استان خسارت وارد کرد.
علی‌رحم کریمی با اشاره به آخرین جمع‌بندی‌های انجام‌گرفته از میزان خسارات‌ وارده به عشایر خوزستان، اظهار کرد: بر اساس آخرین جمع‌بندی‌های انجام گرفته مجموع خسارت‌های وارد شده به عشایر استان در همه بخش‌ها حدود ۶۵ میلیارد تومان است.
وی افزود: خسارت وارده به عشایر در سیلاب خوزستان در بخش‌های زیرساختی، تاسیسات آبرسانی، راه‌های دسترسی، علوفه، دام‌ها و بخش‌های مسکونی عشایر است و در حال جمع‌بندی نهایی برای جبران آن‌ها هستیم.
مدیرکل امور عشایر خوزستان تصریح کرد: میزان خسارت‌ها در بخش زیرساخت‌ها به کارگروه برآورد و تخصیص منابع خسارت‌های سیلاب خوزستان اعلام شده و در مرحله جمع‌بندی نهایی قرار دارد. برای بخش خسارت‌های دامی نیز پرونده‌ها در حال جمع‌بندی و تکمیل است تا بتوان آن‌ها را به کارگروه اعلام کرد.

کریمی با اشاره به اینکه در حال مستندسازی برای خسارت‌های وارد شده به عشایر هستیم، ادامه داد: پس از جمع‌بندی و تشکیل پرونده‌ها و ارائه آن‌ها به کارگروه، بر اساس دستورالعمل‌هایی که وجود دارد نسبت به پرداخت خسارت‌های عشایر اقدام خواهد شد.

وی در خصوص زمان پرداخت خسارت‌های سیلاب خوزستان به عشایر خاطرنشان کرد: مدت زمان دقیقی برای پرداخت خسارت‌ها وجود ندارد اما پس از طی کردن روال قانونی این خسارت‌ها جبران می‌شود و عشایر نگران پرداخت خسارت‌ها نباشند.

ایسنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.