×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

معرفی برگزیدگان پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس در  هندیجان

در آئین اختتامیه پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس در شهرستان هندیجان ، برگزیدگان در بخش های کلاسیک ، سپید و عربی معرفی شدند .

در آئین اختتامیه پنجمین کنگره ملی شعر خلیج فارس که ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور مدیران استانی و شاعرانی از سراسر کشور در شهرستان هندیجان برگزار شد ، برگزیدگان در بخش های کلاسیک ، سپید و عربی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند .

هیات داوران جشنواره که متشکل از علی بهرامی ، داوود مالکی ، بهروز نوئی و ارمغان بهداروند بودند ، در بخش کلاسیک نفرات برگزیده را معرفی کردند . مقام اول ؛ رحمت الله رسولی مقدم از یاسوج ، مقام دوم به دلیل فاصله زیاد با مقام  اول، حائز رتبه نگردید و خانم مرضیه فرمانی از رشت حائز مقام سوم شد .

همچنین هیات داوران جشنواره در بخش سپید نیز نفرات برگزیده را معرفی کردند . در این بخش شاعری حائز مقام اول نشد ،مقام دوم به طور مشترک، به آقایان سید یوسف صالحی از بوشهر و روح الله چراغ زاده از خرم آباد تعلق گرفت . مقام سوم نیز به صورت مشترک به خانم ها روزا رودینی از بردسیر استان کرمان و فاطمه بیرانوند از خرم آباد تعلق گرفت .همچنین در بخش شعر عربی ، عباس معاوی زرگانی از شهرستان شادگان برگزیده این بخش معرفی شد .

ضمنا در پایان، از ۵ شاعر برگزیده و پیشکسوت در این کنگره نیز تقدیر به عمل آمد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.