×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

وضعیت اهواز عادی است/ آغاز پرداخت وام‌های بلاعوض به خسارت‌دیدگان

جمال عالمی‌نیسی  با اشاره به آخرین وضعیت شهر اهواز پس از سیل اخیر بیان داشت: بخش اسماعیلیه، بلوار ساحلی و ۱۳ روستای بخش بامدژ، مسیر تصفیه شکر و رودخانه‌های کرخه، دز و کارون درگیر سیل بودند.
وی با بیان اینکه ۱۳ روستای بامدژ اهواز دچار آبگرفتگی کامل شده بودند، که هم اکنون آبگرفتگی‌ها برطرف شده است، افزود: مهمترین اقدام فعلی، اسکان روستائیان است. در برخی مناطق  همه ساکن شدند.
فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: راه اندازی زیرساخت‌های روستایی مانند آب، برق و گاز هم در دست انجام بود که هم اکنون، برق و راه‌های مواصلاتی‌ همه روستاها وصل شده است. هنوز در بخش وصل مجدد آب، مقداری کار داریم.
عالمی نیسی یادآورشد: در شهر اهواز مهمترین مشکل بازگشایی خیابان‌های ساحلی بود، جمع شدن آب در سطح زیرگذر پل‌ها در این منطقه، باعث ایجاد ترافیک در سطح شهر اهواز شده بود که در دو – سه نقطه مشغول کار هستیم که اگر مشکل حل شود، در چند روز آینده در مسیر تردد و ترافیک نیز مشکلی نداریم.
وی اظهار داشت: در بخش فاضلاب شهر اهواز نیز به‌ خاطر سیل، مشکلاتی پیش آمد که وضعیت چندین نقطه در شهر بحرانی بود که با فروکش کردن آب و با کمک پمپ‌ها، کار‌ها رو به راه و مشکلات حل شد. روی لوله‌هایی هم که دچار شکستگی شدند با مرور زمان تعمیرات صورت گرفته و وارد مدار خواهند شد.
عالمی نیستی با بیان اینکه اهواز وضعیت عادی یافته است، افزود: نقاطی که در حاشیه شهر اهواز هم، دچار آبگرفتگی شده بودند مشکل‌شان حل شد. هفته گذشته هم یک نمایشگاه اساس منزل و مبلمان برگزار شد.
فرماندار اهواز تاکید کرد: بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های اجرایی طبق آنچه به آنها ابلاغ شده، کار‌ها را صورت می‌دهند. پرداخت وام‌های بلاعوض به خسارت دیدگان نیز چند روزی است که آغاز شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.