×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پذیرش مسئولیت در صنعت نفت یعنی خدمت بدون وقفه

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: پذیرش مسئولیت در صنعت نفت مصادف و مترادف است با خدمت بدون وقفه و تمام ناشدنی.

بنا به این گزارش مهندس قباد ناصری در جلسه تودیع مدیران قدیم و معارفه مدیران جدید عملیات و فنی اظهار داشت: صنعت نفت امروز صف اول و سنگر نخست مبارزه با استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی است که با وضع تحریم های ظالمانه بدنبال قطع استقلال و عزت این صنعت و کشورمان هستند.

وی افزود: باید بدانیم که رسیدن به یک سمت و عنوان شغلی یک موفقیت نیست بلکه آن موقع به موفقیت رسیده ایم که موجبات رضایت مندی پرسنل و مجموعه تحت مدیریت و مراجعه کنندگان را فراهم کرده و از این پست برای خدمت به مردم و جامعه استفاده کرده باشیم.

وی ادامه داد: تغییرات و جابه جایی های امروز نه از روی میل قلبی بلکه بنا به الزام و تبعیت از دستوری بود که مقام عالی وزارت نفت در خصوص محدودیت و سقف سمت ها تا حداکثر ۴ سال ابلاغ فرمودند و گرنه هر دو همکار گرانقدری که امروز تودیع آنها برگزار می شود جزو نفرات و مدیران زحمت کش این عرصه تلقی می شوند.

مهندس ناصری افزود: آقایان صفایی و هیهاوند که بیش از ۴ سال عهده دار سمت مدیریت فنی و مدیریت عملیات بودند همگی به خلوص نیت و رئوفت آنها گواهی می دهیم و در کنار این اخلاق حسنه، جدیت در امور و تلاش در پیشبرد وظایف محوله و دستیابی به اهداف ترسیم شده و فراتر از آن جزو بارز ترین خصوصیات این دو همکار می باشد.

وی در معرفی مدیران جدید اظهار داشت: مهندس حسین قبادی که از امروز عهده دار سمت مدیریت فنی شده اند از افراد موثر و صاحب نظر حوزه ی فنی هستند و بدلیل سرپرستی گروه مطالعاتی مخازن شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با این شرکت آشنایی کامل و جامع دارند و خیال‌مان از این نظر راحت است که با دانش ایشان و اشراف‌شان بر وضعیت مخازن، هیچ مشکلی در زمینه تحقق تولید تعهد شده نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: مهندس داود کیانی هم که به مدت ۹ سال ریاست اداره تعمیرات و نگهداری خطوط لوله را عهده دار بودند و از امروز عهده دار مسئولیت مدیریت عملیات شده اند جزو افراد شناخته شده، جدی و پای کار حوزه عملیات است که طی این سال ها جدیت در انجام مأموریت های محوله را بخوبی اثبات کرده اند.

در ادامه مراسم آقایان صفایی و هیهاوند مدیران سابق فنی و عملیات ضمن بیان سخنانی از خاطرات تلخ و شیرین حضور در این منصب سخن گفتند و از همراهی و همکاری کلیه همکاران در جهت انجام وظایف و مأموریت های محوله تقدیر و تشکر نمودند.

آقایان داود کیانی و حسین قبادی مدیران جدید عملیات و فنی نیز طی سخنانی از اعتماد مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بخاطر سپردن این مسئولیت خطیر تشکر و قدر دانی نمودند.

در پایان مراسم با اهدای هدایایی که از طرف اعضای هیأت مدیره و پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تهیه شده بود از زحمات و خدمات مدیران سابق فنی و عملیات این شرکت تقدیر و تشکر گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.