×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کوبیدن طبل جنگ از سوی ترامپ بلوف سیاسی و تبلیغاتی است

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: آمریکایی ها توان درگیری نظامی با ایران را ندارند چرا که جرات ایستادن در مقابل قدرت نظامی ایران اسلامی را ندارند و همه این شعارهایی که رئیس جمهور این کشور سر می دهد به گونه ای بلوف و مانورهای تبلیغاتی هستند.

قاسم ساعدی به هدف اصلی فشارها و تهدیدات این روزهای دولتمردان آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: مهم ترین اهدافی که دولتمردان آمریکا از این فشارها و تهدیدات علیه کشورمان دنبال می کنند به پای میز مذاکره نشاندن ایران است.

هدف آمریکا از فشار به ایران نظارت و کنترل بر توان موشکی کشورمان است

وی افزود: سیاست آمریکا این است که با تهدید ها و تحریم ها می خواهد ما را وادار به پذیرش قرار دادهایی نظیر برجام کند و آنها هدفشان این است که توان دفاعی و موشکی ما را تحت نظارت و کنترل خود قرار دهند.

آمریکا یک حقه باز به تمام عیار است

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام و عدم پابندی آن به قراردادهای بین المللی به دنیا ثبت کرده است که آمریکا یک حقه باز به تمام عیار است و معتقدم نباید وارد مذاکره مجدد با این کشور شویم.

آمریکایی ها توان درگیری نظامی با ایران را ندارند 

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه اظهار کرد: آمریکایی ها توان درگیری نظامی با ایران را ندارند  چرا که جرات ایستادن در مقابل قدرت نظامی ایران اسلامی را ندارند و همه این شعارهایی که رئیس جمهور این کشور سر می دهد به گونه ای بلوف و مانورهای تبلیغاتی هستند.

ایران در مقابل نقض عهد اروپا و آمریکا یک عکس العملی را نشان داد

این نماینده مردم در مجلس دهم به بیانیه شورایعالی امنیت ملی مبنی بر مهلت ۶۰ روزه به اتحادیه اروپا نسبت به مفاد برجام اشاره و تصریح کرد: در حالی که آمریکا از برجام خارج شده بود و کشورهای اروپایی عضو برجام هم نسبت به وظیفه خود کوتاهی کرده بودند لذا ایران بایستی در مقابل این نقض عهدها یک عکس العملی را نشان دهد.

بیانیه شورایعالی امنیت ملی هشداری بود به اتحادیه اروپا 

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:  شورایعالی امنیت ملی با بیانیه خود زمانی را برای کشورهای عضو برجام مشخص کرد تا که این کشورها به وظیفه خود در قبال این تعهد نامه عمل کنند و به صراحت اعلام کردند که ما برای پیشبرد اهداف کشورمان می توانیم به هر شکلی که بخواهیم عمل کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.