×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ادارات و مجتمعات بهزیستی خوزستان آماده دریافت زکات فطریه هستند

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان خوزستان پیشاپیش ضمن تبریک  عید سعید فطر گفت: ادارات و مجتمعات بهزیستی در سراسر استان از صبح روز عید فطر به مدت یک هفته آماده دریافت فطریه نقدی و غیرنقدی هم استانی های عزیز هستند.
مهران کریمیان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۵ هزار معلول و ۳۳ هزار خانوار بی سرپرست تحت پوشش اداره کل بهزیستی خوزستان قرار دارند اظهار داشت: برای خدمات رسانی بهتر به این عزیزان نیازمند یاری و همراهی کلیه خیرین نوع دوست هستیم.
وی با تأکید به عضویت سازمان بهزیستی در شورای زکات بیان داشت: با توجه به فتاوای مراجع عظام تقلید، مومنین می توانند زکات فطریه خود را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند تا بین معلولان و نیازمندان تحت پوشش توزیع شود.
کریمیان تصریح کرد: در صبح روز عید فطر، صندوق های سیار با آرم بهزیستی در اماکن و مسیرهای محل برگزاری نماز عید فطر و مصلی ها برای جمع آوری فطریه هم استانی های عزیز مستقرخواهند بود.
وی درباره نحوه توزیع فطریه افزود: وجوه جمع آوری شده در ادارات بهزیستی شهرستان تحت نظارت شورای مشارکت های بهزیستی شمارش و صورتجلسه شده و بلافاصله بین خانواده های تحت پوشش توزیع خواهد شد.
معاون مشارکتهای مردمی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی #۱۴۰۰۰۰۴*۴*۷۳۳*  و حساب سیبای  بانک ملی به شماره ۲۱۷۳۴۵۲۲۰۱۰۰۱ آماده دریافت کمک های کلیه هم استانی های عزیز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.