×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اهواز به ساخت ۴ سیلو جهت نگهداری گندم نیاز دارد

رییس اداره تعاون روستایی اهواز از نیاز مبرم ساخت ۴ سیلو توسط تعاون روستایی برای نگهداری گندم خریداری شده از کشاورزان این شهرستان خبر داد.
بنا به این گزارش جلسه ای  با حضور روسای شهرستانهای اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در خصوص سیلوسازی و راهکارهای احداث آن در شهرستانهای فوق در سالن اجتماعات اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز تشکیل گردید.
در ابتدای این جلسه پرویز جلالی عزیزپور رییس اداره تعاون روستایی شهرستان اهوازگفت : این جلسه درخصوص هماهنگی و تبادل نظر برای انجام اقدامات اولیه درمورد ساخت و احداث چهار سیلو مورد نیاز جهت نگهداری و حفظ گندم خریداری شده از کشاورزان منطقه می باشد.
جلالی عزیزپور در این جلسه که با حضور روسای شهرستان های اهواز ، حمیدیه ، باوی و کارون ، مدیران عامل شرکت های عضو اتحادیه این شهرستان ها، مدیران ستادی و همچنین هیئت مدیره اتحادیه شهرستان اهواز تشکیل شده بود ؛ بیان کرد : در حال حاضر ۶ مرکز خرید روباز در این شهرستانها وجود دارد اما متاسفانه فضای سیلو لازم جهت نگهداری گندم خریداری شده در این شهرستانها وجود ندارد؛ لذا با توجه به نیاز منطقه می بایست جهت احداث چهار سیلو بیست هزار تنی اقدام کرد.
گفتنی است در خرید گندم سال جاری و در ۴ شهرستان فوق به ترتیب در اهواز ۵۷ هزار تن، حمیدیه ۶۸ هزار تن، باوی ۳۹ هزار تن و کارون ۱۳ هزار تن گندم از کشاورزان که رقمی معادل ۱۸۰ هزار تن بود خریداری شد، این در حالی است که بخش عظیمی از مزارع گندم این شهرستان در سیل فروردین ماه به زیر آب رفت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.