×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیراستاندارخوزستان از روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز

استاندار خوزستان با اهداء لوح سپاس به مدیر روابط عمومی این شرکت از همکاری و انجام اقدامات اضطراری و اطلاع رسانی به موقع به مردم در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان در سال ۹۸ تقدیر بعمل آورد.
بنا به این گزارش  استاندار خوزستان با اهداء لوح سپاس به مدیر روابط عمومی این شرکت از همکاری و انجام اقدامات اضطراری و اطلاع رسانی بموقع به مردم در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان در سال ۹۸ تقدیر بعمل آورد.

طی جلسه ای که امروز یکشنبه ۱۲ خردادماه ۹۸ در سالن شهید رجائی استانداری خوزستان و با حضور کلیه مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرائی استان برگزار شد از روابط عمومیهای برتر که در امر اطلاع رسانی بموقع به مردم در خصوص سیلاب سال جاری عملکرد مناسب و موثری داشتند با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

در بخشی از این لوح سپاس که به امضاء جناب آقای دکتر شریعتی استاندار خوزستان اهداء شده، آمده است: پویائی و ترقی جامعه اسلامی مدیون انسانهای فرهیخته خردمندو متعهدی است که همواره خرسندی حق تعالی را سرلوحه خویش قرار داده اند.

همچنین در بخش دیگری از این سپاسنامه تلاش و اهتمام ارزنده روابط عمومی برق اهواز جهت همکاری و در راستای کارگروهی و انجام اقدامات اضطراری در مدیریت سیلاب بی سابقه خوزستان در بهار سال ۹۸ را ارزشمند دانسته و تقدیربعمل آورد.

لازم به ذکر است در سیلاب سال۹۸ بخشهای وسیعی از شبکه برق کلانشهراهواز به زیر آب رفت که این شرکت با اطلاع رسانی بموقع و موثر و ارتباط لحظه ای با مردم از طریق شبکه های مجازی و رسانه های گروهی، از لحظه لحظه فعالیتهای این شرکت که از نخستین روزهای بحران باحضور بیش از ۱۸۰گروه عملیاتی و در سه نوبت مشغول خدمت رسانی و حفظ پایداری شبکه بودند مطلع می شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.