×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دستیابی به یک تکنولوژی جدید در شرکت نفت و گاز آغاجاری

رئیس فناوری و ارتباطات شرکت آغاجاری از دستیابی به دانش تعمیر و ساخت ماژول  الکتریکی fxs مربوط  به  سیستم  مالتی پلکس(sm) برای نخستین بار در این شرکت خبر داد.

بنا به این گزارش یحیی اتابک با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارکنان وتکیه بردانش بومی متخصصین واحد تعمیرات مراکز تلفن و فناوری ارتباطات،  برای نخستین بار ماژول الکتریکی  (fxs)مربوط به سیستم  مالتی پلکسsm که وظیفه انتقال دیتاهای خطوط شرکتی ناحیه به نواحی عملیاتی را برقرار می نمایید، تعمیر و بازسازی کامل گردید.

وی گفت: با دستیابی به این دانش، دستگاهای مذکور که دارای هزینه بالایی بوده و تامین آنها با توجه به شرایط موجود مقدور نمی باشد،  توسط متخصصین شرکت آغاجاری تعمیر و مجدداً در مدار عملیاتی قرار گرفت.

رئیس فناوری و ارتباطات شرکت آغاجاری بیان کرد:  این اقدام در شرایطی انجام شد که شرکت های خارجی تامین کننده  عمدتا از ارائه نقشه مدارات سیستمهای واگذار شده به منظور کسب منافع مالی از محل تعمیر و فروش یدک اجتناب کرده که با توجه به اهمیت این دستگاه کارشناسان خلاق این امور با بازیابی و ترسیم نقشه، مدار و الگوی عملکرد آن، موفق به تشخیص خرابی و رفع نقص آن نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.