×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

عملیات فاز اول جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر چمران اجرایی شد

بنا به این گزارش فرزان عباسیان مدیر اجرایی طرح های فاضلاب خوزستان اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز اول جمع آوری و دفع فاضلاب شهر چمران در سال ۹۸ با اجرای خط اصلی ۱۰۰۰ میلی متر به سمت ایستگاه مرکزی فاضلاب با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان آغاز شد.

وی افزود: این پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال و در مدت زمان ۹ ماه و به طول یک کیلومتر اجرایی می شود.

 مدیر طرح های فاضلاب آبفا خوزستان هدف از اجرایی نمودن این عملیات را، ایجاد کلکتور اصلی فاضلاب به منظوردفع بهداشتی فاضلاب بخش مرکزی شهر و انتقال آن بر مبنای ظرفیت استاندارد به ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر و حذف یک باب تلمبه خانه فاضلاب و از مدار خارج ساختن خط قدیمی تحت فشار در جهت ارتقا بهره وری و پایداری در سیستم بهرداری است.

وی افزایش ظرفیت و بازسازی کامل ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر چمران با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در شهر چمران معرفی کرد و اذعان داشت: پروژه مذکور به زودی وارد فاز اجرایی می شود.

عباسیان   هدف از اجرای این طرح را افزایش ظرفیت پمپاژ ایستگاه وارتقاء سیستم های بهره برداری استاندارد سازی بر اساس مبانی طرح در افق سال ۱۴۲۵ و دفع بهداشتی فاضلاب وانتقال به تصفیه خانه عنوان کرد.

مدیر طرح های فاضلاب آبفا خوزستان و مجری طرح فاضلاب شهر چمران خاطر نشان کرد: به منظور در
مدار قرارگرفتن تصفیه خانه شهر چمران مطابق با استاندارد های زیست محیطی و حسب دستور مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان با مشارکت دانشگاه و صنعت توسط محققین برجسته خوزستان در مبانی فاضلاب یک گارگروه به عنوان پایلوت و به منظور استاندارد سازی مطابق ضوابط سازمان محیط زیست برای اجرای این طرح تشکیل می شود تا بهسازی این تصفیه خانه تکمیل و وارد فاز اجرایی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.