×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

احداث شهرک صنعتی مشترک بین ایران و عراق

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: احداث شهرک صنعتی مشترک بین ایران و عراق از سوی منطقه آزاد اروند به نمایندگی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری می شود.

بنا به این گزارش  اسماعیل زمانی در تشریح دیدار اخیر خود با  وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در این نشست مسائل مهمی در حوزه صنایع و تجارت منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت افزود: پیگیری مشکلات ثبت سفارش و تجارت با کشورهای همسایه و نیز تجارت با کشورهای همسایه در دیدار با وزیر صمت مطرح شد.

وی بیان داشت: استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ صنایع و موافقت نامه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با وزارت صمت نیز با وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت که مساعدت وزیر صمت را به دنبال داشت و بنا شد این تبصره و موافقت نامه مذکور، صنایع مناطق آزاد را نیز شامل شود.

مدیرعامل و رئیس هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند درخصوص کالای همراه مسافر، مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز صنایع منطقه آزاد اروند نیز گفت: بزودی دستورالعمل لازم در خصوص ثبت سفارش و ابلاغ فهرست کالاهای مجاز همراه مسافر از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ می‌شود.

زمانی خاطر نشان کرد: پیگیری وضعیت خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی دپو شده در بندر خرمشهر از سوی هیأت دولت و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از دیگر موارد پیگیری شده در دیدار با وزیر صمت بود که مورد بررسی قرار گرفت.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.