×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اختصاص ۱۸ ست وسایل ورزشی برای پارک‌های شوش

نماینده مردم شوش در مجلس از اختصاص ۱۸ ست ورزشی در پارکهای سطح شهرستان شوش خبر داد.

سید راضی نوری  در این خصوص اظهار کرد: نصب وسایل ورزشی در پارک‌های شوش و شهرهای تابعه گامی موثر برای توسعه ورزش شهروندی بوده که مدیریت شهری این شهرستان در چند سال اخیر در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع و اهمیت افزایش نشاط و سلامت اجتماعی، موضوع افزایش سرانه ورزشی و بازسازی اماکن ورزشی در سطح شهرستان، در سطوح مختلف مورد پیگیری قرار گرفت.

نماینده شوش بیان کرد: در این خصوص، اعتبارات خوبی برای تجهیز پارک‌ها و افزایش سرانه ورزشی در سطح شوش و شهرهای تابعه از برخی وزارتخانه‌های مربوط تامین شد.

نوری توضیح داد: بر این اساس ۱۰ ست ورزشی طی روزهای آینده به شهر شوش ارسال می‌شود و برای شهرهای تابعه این شهرستان نیز هر کدام ۲ ست ورزشی در اینده نزدیک اختصاص داده می‌شود.

وی یادآور شد: ادامه روند احداث زمین‌های چمن فوتبال در مناطق روستایی، بازسازی استخر شوش و همچنین توسعه روزافزون اماکن ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که به زودی در این شهرستان عملیاتی خواهند شد.

منتخب مردم شوش در مجلس نهم و دهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زیباسازی و تجهیز فضاهای شهری به وسایل ورزشی و توسعه اماکن ورزشی اهمیت بالایی برای افزایش نشاط، شادابی و بهداشت روانی شهروندان و رفاه عمومی است که در سالهای اخیر در دستور کار قرار گرفته شده است.

جریده

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.