×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خرید تضمینی گندم خوزستان از ۱ میلیون و ۲۷۰ هزار تن گذشت

بنا به این گزارش خدارحم امیری زاده مدیر عامل شرکت غله و  بازرگانی منطقه ۴ کشور با اعلام این خبر گفت: مجموع خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خوزستانی از ۱ میلیون و ۲۷۰ هزار تن فراتر رفته است.
وی افزود: گندم های خریداری شده در قالب بیش از ۱۷۵۰۰۰ محموله بوده که با وجود حجم بالای محمولات در این بازه زمانی کم ولی خوشبختانه جریان خرید تا کنون بصورت کاملا پیوسته بدون مشکل ادامه دارد
امیری زاده با توصیف کیفیت گندم تولید شده در استان خوزستان اظهار داشت: حاصل دسترنج کشاورزان گندم کار خوزستانی یکی از مرغوب ترین نمونه های کشور و در برخی نمونه ها به دلیل میزان کافی پروتئین، گلوتن و سایر مختصات کیفی قابل رقابت با کشور های صاحب نام می باشد.
ایشان مراحل کاشت تا برداشت را یک پروسه پر اهمیت و تاثیر گذار در افزایش راندمان کیفی و کمی گندم دانست و افزود: حاصل اندیشه و تجارب تلاشگران در این عرصه است که در نهایت موجب تولید یک محصول کیفی ناب شده که توانسته به یکی دیگر از تولیدات افتخارآمیز این استان در کشور تبدیل شود.
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ با اشاره به همکاری های صورت گرفته در خصوص خرید تضمینی گندم در استان بیان داشت: در طول فرآیند خرید تضمینی گندم مازاد برمصرف کشاورزان، بدلیل سرازیر شدن حجم بالایی از محمولات همچنین ضرورت تسهیل و تکریم کشاورزان در تخلیه و تسریع در پرداخت وجه آنان از سازمان تعاون روستایی بصورت مباشر استفاده می گردد.
وی خاطر نشان کرد: پراکندگی مراکز و تجربه کافی در مشارکت خرید گندم از دلایل موجه برای همکاری با سازمان تعاون روستایی خواند و افزود: این همکاری بصورت موقت و فقط در زمان خرید تضمینی گندم و کلزا صورت می گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.