×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دانشجویان انقلابی در کنار مطالبه‌گری، پیشنهاد برطرف کردن مشکلات را ارائه دهند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: دانشجویان و جوانان علاوه بر مطالبه‌گری، پیشنهاد حل مشکلات را نیز ارائه دهند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان خوزستان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در مسجد رضوان دیدار کردند.

این دیدار توسط بسیج دانشجویی استان خوزستان برنامه‌ریزی شده بود تا فرصتی برای بیان دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویی و قشر جوان در حضور نماینده ولی‌فقیه در استان صورت گیرد.

در این دیدار صمیمی دانشجویان دانشگاه‌های مختلف هرکدام به ترتیب و برای چند دقیقه پشت تریبون قرار می‌گرفتند و ضمن اشاره به استمرار ساده‌سازی نماینده ولی فقیه در استان به مطالبات خود درباره پرنده‌هایی همچون توقیف ۳۶ هزار کولر، وضعیت آب شرب، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری و کارگران شرکت‌های مختلف پرداختند.

دانشجویان خوزستانی در این دیدار به راحتی دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند و نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز گوش شنوایی برای آنها بود. دانشجویان بسیجی و انقلابی در پشت تریبون بر وجود ظرفیت‌های بسیار در داخل کشور و امکان رفع مشکلات حوزه‌های مختلف در درون کشور اشاره کردند.

دانشجویان بسیجی و انقلابی خوزستان اعتقاد داشتند که کلید برطرف کردن درب‌های بسته اقتصادی در درون کشور و در میان نسل جوان است که بعداز بیان این نکته با «احسنت» گفتن‌های حاضران همراه می‌شدند.

دانشجویان انقلابی در کنار مطالبه‌گر، پیشنهاد حل مسأله را ارائه دهند

در بخش دیگر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی با اشاره به این‌که دیدار صمیمی دانشجویان بسیجی به برکت ولایت و حول محور ولایت تشکیل شده است اظهار داشت: از سوی دانشجویان بسیجی انتصاب شایسته حجت‌الاسلام موسوی‌فرد توسط امام امت به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اهواز را تبریک عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: ارتباط گسترده مجموعه دانشجویان و حجم مطالبات بیان شده، بار سنگینی است که علاوه بر دعا برای توفیقات نماینده ولی‌فقیه در استان باید به ایشان کمک کرد. دانشجویان و جوانان علاوه بر مطالبه‌گری، پیشنهاد برطرف کردن مشکلات را نیز ارائه دهند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: از ابتدای سال تحصیلی پیش‌رو بشارت را داریم که در سطح دانشگاه‌های استان خوزستان درخدمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ۴۰ سال تلاش و مجاهدت آیت‌الله موسوی جزایری تقدیر و تشکر کرد.

تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.