×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز معرفی شد

آئین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

بنا به این گزارش در این مراسم مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، با تقدیر از تلاش های دکتر فرهاد کلانتری در مدت ۱۴ سال تصدی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز اظهار داشت: وی با تلاش در عرصه های مختلف بویژه در در خصوص فعالیت های مرتبط با پیشگیری و سلامت خانواده کارنامه مثبتی از خود به جای گذاشته است.

دکتر حبیب الله سمیع گفت:‌ بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به لحاظ جمعیت طبی و هم از نظر موقیعت جغرافیایی استرات‍ژیک ترین منطقه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است لذا بیشترین توجه ما به این منطقه است.

وی افزود:‌ به این منظور تلاش کردیم در ۵ سال گذشته شرایط برای ارائه خدمات شایسته تر در بیمارستان فوق تخصصی نفت اهواز فراهم شود و در این راستا اقدامات موثری نیز صورت گرفته است.

دکتر سمیع،‌ خرید تجهیزات پیشرفته از جمله ام آر آی، سی تی اسکن، آنژیوگرافی و رادیولوژی و بازسازی و نوسازی بخش های مختلف بیمارستان نفت اهواز را از جمله این اقدامات برشمرد.

وی با اشاره به اینکه بخش هایی از این بیمارستان نیاز به نوسازی دارد تصریح کرد:‌ راه اندازی بخش فوق تخصصی الکتروفیزیولوژی قلب و بازسازی پلی کلینیک تخصصی و اورژانس بیمارستان نفت اهواز از جمله برنامه های آتی این سازمان است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پایان با اشاره به سوابق دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت:‌ وی از افراد صدیق، پرتلاش و زحمت کش است که امیدواریم مسیری را که دکتر کلانتری ایجاد کرده ادامه دهد.

انتظار کارکنان افزایش تجهیزات و امکانات بیمارستان نفت اهواز است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، با قدردانی از کادر بهداشت و درمان صنعت نفت در خدمات رسانی به کارکنان و خانواده های آنان، گفت: انتظار مجموعه صنعت نفت این است که امکانات و تجهیزات بیمارستان ها و مراکز درمانی بویژه استان خوزستان و اهواز ارتقا یافته تا اعزام بیماران به تهران کمتر شود.

مهندس احمد محمدی تصریح کرد: باید تلاش شود تا شرایطی فراهم شود که کارکنان مناطق عملیاتی نسبت به درمان خود و خانواده اطمینان حاصل کنند و فرآیند نوبت دهی و درمان طولانی نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این مراسم با اشاره به اینکه همکاری خوبی بین این دانشگاه و بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز وجود دارد گفت:‌ بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در زمینه پیشژیری از بیماری های غیر واگیر خدمات شایسته ای ارائه می دهد.

دکتر ایرج نظری افزود:‌ خوزستان جزو استان هایی با بیشترین آمار بیماران نارسایی کلیه است که باید بخش دیالیز بیماران کلیوی در بیمارستان نفت اهواز راه اندازی شود.

در ادامه این آئین دکتر کلانتری رئیس پیشین بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گزارشی از عملکرد دوره مدیریت خود ارائه داد و شفافیت، شایسته سالاری، تکریم نیروی انسانی، آموزش و پرهیز از حاشیه ها را از جمله شاخص های این دوره عنوان کرد.

دکتر دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز با بیان اینکه مسئولیت در حوزه بهداشت و درمان بسیار سخت است گفت: ‌امیدوارم با همکاری و مساعدت دوستان بتوانم در این مسئولیت موفق شوم.

سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به خدمات مطلوب بیمارستان نفت اهواز، تصریح کرد: این بیمارستان الگویی برای سایر مراکز درمانی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.