×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

عملیات اجرایی پروژه حفاری پنج حلقه چاه نفتی در نفت شهر آغاز شد

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از آغاز عملیات اجرایی پروژه حفاری پنج حلقه چاه نفتی در نفت شهر در استان کرمانشاه  خبر داد.

 محمد آل خمیس  در این خصوص گفت:  این عملیات با استقرار دستگاه حفاری سنگین ۳۵ فتح از امروز کلید خورد.

وی افزود: پروژه حفاری پنج حلقه چاه در نفت شهر از پروژه های تعریف شده از سوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید است که در حوزه عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی قرار دارد.

آل خمیس در زمینه زمان آغاز به کار عملیات اجرای پروژه هفت حلقه چاه در میدان نفتی گچساران در گستره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، اظهار کرد: این پروژه نیز بزودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری به اجرای پروژه های میدان محور از سوی شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و گفت: تاکنون اجرای دو پروژه نفت شهر و گچساران از طریق  شرکت در مناقصه به شرکت ملی حفاری ایران واگذار گردیده  است.

وی همچنین به بازسازی سیستم جکینگ دستگاه حفاری دریایی شهید مدرس و آماده شدن این دکل برای ورود به مدار عملیات، افزود: این دستگاه در میدان نفتی درود در آب های خلیج فارس  استقرار و در مرحله کاریابی است.

گفتنی است: متخصصان مجرب شرکت ملی حفاری ایران سابقه حفاری در تمامی میادین نفتی و گازی در مناطق خشکی و دریایی کشور به موازات ارایه خدمات فنی و مهندسی را دارند.

این شرکت در زمان حاضر ۷۲ دستگاه حفاری خشکی و دریایی در تملک دارد که بیش از ۴۰  دستگاه حفاری در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دیگر دکل‌ها در حوزه‌های عملیاتی شرکت‌های مهندسی و توسعه نفت، فلات قاره، نفت مناطق مرکزی، نفت و گاز پارس و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران مستقر می باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.