×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

قطع آب روستاها و بخشی از شهرهای رامهرمز و رامشیر

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس با اشاره به قطعی آب روستاهای حوزه‌ انتخابیه‌اش از تدوین طرح سئوال از وزیر نیرو و ارائه آن به هیأت رئیسه مجلس در همین رابطه خبر داد.

اقبال محمدیان با اشاره به وقوع سیل بر اثر بارش‌های ابتدای سال ۹۸، عنوان کرد: در حال حاضر که وارد فصل گرما شده‌ایم، تعداد زیادی از روستاها در حال حاضر با قطعی آب مواجه هستند و آب‌‎رسانی با تانکر صورت می‌گیرد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود تانکر نیز یکی از مشکلات جدی در منطقه است، ادامه داد: قطعی آب از اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد و حتی در برخی از روستاها به صورت مقطعی با قطعی برق هم مواجه هستیم.

وی با اشاره به سفر اواسط اسفندماه وزیر نیرو به حوزه‌ انتخابیه‌اش، تصریح کرد: در این سفر قول تأمین آب رامهرمز و رامشیر با توجه به اصلاح شبکه آب‌رسانی داده شد تا از خروجی سد جره رامهرمز این آب‌رسانی به روستاها صورت گیرد ولی متأسفانه تا کنون این آب‌رسانی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه بیش از ۲۰ سال است که آب قسمتی از شهر اهواز از طریق چاه‌‎های رامهرمز تأمین می‌شود و وزارت نیرو برنامه‌ای برای تأمین آب از کارون ندارد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در همین راستا از تدوین و ارائه طرح سئوال از وزیر نیرو به هیأت رئیسه مجلس خبر داد و اضافه کرد: در این طرح سئوال علت قطعی آب استان خوزستان از وزیر نیرو سئوال شده که وزیر نیرو موظف به پاسخگویی به این سئوالات در کمیسیون‌‌ها و صحن علنی مجلس است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.