×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نصب دوربین مداربسته وقوع جرایم را کاهش می دهد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: نصب دوربین های مداربسته ضریب ایمنی محیط پیرامونی را افزایش و احتمال بروز انواع آسیب ها و وقوع جرایم را کاهش می دهد.

سرهنگ جلیل زبیدی بر ضرورت استفاده از دوربین مدار بسته برای پیشگیری از انواع سرقت تاکید کرد و گفت: بسیاری از سرقت‌ها در نقاطی اتفاق می‌افتد که فاقد انواع سیستم کنترل عبور و مرور از جمله دوربین مداربسته است.

وی افزود: یکی از راه‌هایی که می‌تواند وقوع انواع سرقت را به حداقل برساند، آموزش شهروندان برای نصب و استفاده از دوربین مدار بسته در محیط کار و منزل است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تاکنون بسیاری از سارقانی که تصاویر آنها از طریق دوربین‌های مداربسته به ثبت رسیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی بیان کرد: همین امر بر ضرورت استفاده شهروندان از دوربین‌های مداربسته در داخل و بیرون منزل و محل کار می‌افزاید.

سرهنگ زبیدی گفت: شهروندان زاویه تصویرسیستم دوربین مدار بسته را به گونه‌ای تنظیم کنند که نقاط کوری که احتمال بروز آسیب از آن نقاط بیشتر است، تحت پوشش تصویری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مجهز کردن درهای ورودی و خروجی منزل و یا محل کار به سیستم هشدار دهنده می‌تواند تا اندازه زیادی از سرقت‌های احتمالی پیشگیری کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: اگر در اطراف محل زندگی، منازل خالی از سکنه و نیمه ساز وجود دارد، شهروندان با استفاده از دوربین مداربسته از منزل خود مراقبت بیشتری کنند.

وی ادامه داد: هرچه ضریب ایمنی محیط پیرامونی به سبب نصب دوربین‌های مداربسته افزایش یابد، به همان میزان ضریب وقوع انواع جرایم کاهش می‌یابد.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.