×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

وزیر نیرو ۶ استان را مسئول رفع خسارات استان خوزستان در فصل گرما کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: وزیر نیرو ۵ استان دیگر را مسئول رفع مشکلات و خسارات استان خوزستان در فصل گرما کند چراکه با توجه به حجم خسارت‌ها حل تمام مشکلات در توان یک استان نیست.
قاسم ساعدی  درخصوص بازسازی و بازیابی اولیه شبکه‌های برق مناطق سیل‌زده و به‌ویژه استان خوزستان، گفت: وزیر نیرو کارگروهی برای بازسازی زیرساخت‌های برقی و کارگروه دیگری برای رفع مشکلات شبکه‌های آسیب‌دیده آبرسانی و فاضلاب‌های شهری و روستایی تشکیل داده است، البته شخصا پیشنهاد دادم که وزارتخانه برای رفع مشکلات مرتبط با آب و فاضلاب و برق استان‌های معین و مرجع همچون تهران، اصفهان، فارس و… را بسیج کند، چراکه میزان آسیب‌ها بالا است و وزارتخانه به تنهایی نمی‌تواند نسبت به رفع آن‌ها اقدام کند.

انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان استانداری فارس و استانداری خوزستان برای رفع آسیب‌های شهرهای خوزستان

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به تازگی تفاهم‌نامه‌ای میان استانداری فارس و استانداری خوزستان با هدف تعیین استان فارس به‌عنوان استان معین برای رفع آسیب‌های مناطق دشت آزادگان، هویزه و حمیده منعقد شد، همچنین ۲۵ درصد از کل برآورد خسارت‌ها به حساب استانداری واریز شد تا شبکههای آسیب دیده برقی روستایی و شهری اصلاح و تعمیر شوند.

وزیر نیرو ۵ استان دیگر را مسئول رفع مشکلات و خسارات استان خوزستان در فصل گرما کند

وی  از  وزیر نیرو خواست با توجه به عمق خسارات در استان خوزستان علاوه بر استان فارس، ۵ استان دیگر را نیز مسئول رفع مشکلات و خسارات استان خوزستان در فصل گرما کند، لذا به گفته وی نیاز است به جای یک استان، ۵ استان دیگر نیز مسئول رفع خسارات خوزستان شوند.

ساعدی تاکید کرد: انتظار است کارگروه‌ها با جدیت، به صورت جهادی و ضربتی به رفع مشکلاتی که بسیار عمیق هستند اقدام کنند چراکه نوسانات برق در استان بسیار گرم خوزستان برای مردم مشکلات قابل‌ملاحظه‌ای را ایجاد کرده و حتی این نوسانات خسارت‌های مالی برای مردم به دنبال داشته است.

وضعیت تیرهای برق استان خوزستان که می‌تواند با یک طوفان بیافتند؛ تهدیدی برای خوزستان

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، وضعیت تیرهای برق استان خوزستان که می‌تواند با یک طوفان بیاافتند را تهدیدی برای مردم این استان دانست و گفت: خاموشی و گرد و غبارهای برق سال گذشته عامل شکست در فروش ۷۰۰ هزار بشکه نفت در یک روز بود و از آنجا که خوزستان شریان اقتصادی کشور را در دست دارد، خاموشی و آسیب‌های پیرامون شبکه‌های برقی ضررهای فراوانی برای تمامی کشور به دنبال دارد.

خانه ملت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.