×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پرداخت خسارت به صاحبان منازل سیل زده در این هفته آغاز می‌شود

مسعود انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان اظهار داشت: پنج هزار پرونده منازل آسیب دیده از سیلاب از سوی بنیاد مسکن برای پرداخت خسارت به بانک های عامل استان فرستاده شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ هزار پرونده برای منازل تعمیری و سه هزار واحد احداثی در مناطق سیل زده تشکیل شده است افزود: این پرونده‌ها به مرور برای پرداخت خسارات به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

مسعود انصاریان با اعلام این خبر گفت : تا پایان هفته جاری با دریافت ابلاغیه نحوه پرداخت از سوی مدیریت بانک‌های عامل در تهران، کار پرداخت خسارت به صاحبان منازل سیل زده (شهری و روستایی) آغاز می‌شود.

انصاریان با بیان اینکه به هر خانوار خسارت دیده، ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض معیشتی و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود پنج درصد تعلق می‌گیرد افزود: برای بازسازی واحد مسکونی روستایی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود که این مبلغ در مناطق شهری ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض خواهد بود.

به گفته وی واحدهای تجاری روستایی خوزستان که بر اثر سیلاب آسیب دیده‌اند نیز ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت بانکی دریافت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: امکان برداشت مبالغ واریزی به همه سیل زدگان خوزستانی که در قالب کمک‌های بلاعوض، معیشتی و بازسازی و تعمیر مسکن به حساب آنان واریز شده است از روز امروز (شنبه) فراهم شده است .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.