×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

انتصابات جدید در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

بنا به  گزارش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اکبر افشارنیا، با حفظ سمت به عنوان سرپرست واحد فناوری اطلاعات و محمدرضا شاپوری ارانی به عنوان مدیر تعالی سازمانی و رئیس واحد تضمین کیفیت منصوب شدند و از خدمات خانم عمرانی در دوران تصدی واحد تضمین کیفیت قدردانی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این جلسه گفت: ما بدنبال این هستیم که با رعایت مبانی درست و اصولی، با هدف افزایش کارایی و اثر بخشی، برخی جابجایی ها را در ساختار سازمانی ایجاد کنیم. در همین راستا با توجه به نزدیکی واحدهای مخابرات و فناوری اطلاعات، بدنبال ادغام این دو واحد و ایجاد واحد ICT هستیم و توسعه این حوزه، یکی از استراتژی های اصلی سازمان ما در نقشه استراتژی هاست.

شهیدی نیا خاطرنشان کرد: تغییرات سازمانی و گردش نیروها در سازمان یک امر طبیعی است و در گذشته وجود داشته و در آینده هم ادامه خواهد داشت. اعتقاد داریم همکارانی که آمادگی پذیرش مسئولیت های بالاتر را در سازمان دارند میبایست به اقتضای نیاز، در مسئولیت های مختلف گردش کنند.

وی با تاکید مجدد فضای باز کاری برای نیروهای کارآمد، گفت: برای رسیدن به اهداف با قدرت پیش میرویم و موانع را از پیش پا برمیداریم و در این مسیر آنچه که همواره به عنوان یک اصل رعایت می کنیم، اصل شایسته سالاری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.