×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رهایی ۵۱ نفر از محکومین به قصاص از چوبه دار با تلاش اعضاء شورا‌های حل اختلاف خوزستان

عباس زبیدی نیا رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان با اعلام این خبر گفت: باهمت اعضاء شورا‌های حل اختلاف خوزستان در یکسال گذشته، ۵۱ نفر از محکومین به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.
معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در این خصوص  اظهار کرد: اعضاء شورا‌های حل اختلاف این استان با تلاش و کوشش خود در سال گذشته توانستند ۵۱ نفر از محکومین به قصاص را از چوبه دار رها کنند و بیش از ۱۲۷ فقره پرونده‌های بسیار مهم را رسیدگی و آن‌ها را با صلح و سازش مختومه نمایند.
وی افزود: شورا‌های حل اختلاف خوزستان در سال ۹۷ نسبت به میانگین صلح و سازش در سطح کشور، استان موفقی بوده که ۳۳ درصد پرونده‌های مهم قابل مصالحه در شورا‌های حل اختلاف این استان منتهی به صلح و سازش شده اند که این درصد از میانگین سطح کشوری که ۲۹ درصد می‌باشد بالاتر است.

زبیدی نیا در ادامه از راه اندازی شعب شورای حل اختلاف ویژه عشایر با توجه به بافت عشایری هر شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در اهواز ۸ شعبه شورای حل اختلاف ویژه عشایر فعالیت دارند که در برخی از شهرستان‌ها یک شعبه در حال فعالیت هستند که در نظر داریم با توجه به بافت عشایری هر شهرستانی شعب شورای حل اختلاف ویژه عشایر در سطح استان تشکیل و راه اندازی کنیم.

میزان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.