×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آغاز عملیات اجرایی احداث ۷۸ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی آبادان

با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک‌‌ و شهرک‌های صنعتی ایران بهمراه مدیران اقتصادی خوزستان عملیات اجرایی احداث ۷۸ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی آبادان  آغاز به کار کرد.

بنا به این گزارش کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث این واحدهای کارگاهی صبح امروز توسط مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر زمین زده شد.

در این مراسم اخلاق محمدیان مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در خصوص این واحد های کارگاهی گفت : این پروژه در طی مدت یک سال توسط بخش خصوصی اجرایی و به متقاضیان فعالیت در بخش صنایع فلزی واگذار می شود.

محمدیان اظهار داشت : این طرح در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع اجرایی می گردد.

بازدید معاون وزیر صنعت  از واحد تولیدی بردیا جنوب در شهرک صنعتی خرمشهر

در ادامه سفر محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک‌‌ و شهرک‌های صنعتی ایران از واحد تولیدی بردیا جنوب تولید کننده لباس کار و ایمنی بازدید بعمل آورد.

در این مراسم اخلاق محمدیان مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان توجه به رونق تولید و ایجاد اشتغال را مهم برشمرد و گفت : این کارگاه تولیدی برای ۱۸۰ نفر ایجاد اشتغال نموده و سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال را در بر داشته است.

محمدیان اظهار نمود : این واحد به کشورهای همچون عراق و امارات صادرات دارد و فاز توسعه آن نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

بازدید ﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻞ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻛﻮﭼﻚ و ﺷﻬﺮﻛﻬﺎﻱ ﺻﻨﻌﺘﻲ اﻳﺮاﻥ از واحد بسته بندی خرما  در شهرک صنعتی آبادان

صالحی نیا معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بازدید از واحد بسته بندی خرما  در شهرک صنعتی آبادان در جریان فعالیتهای این شرکت قرار گرفت .

اخلاق محمدیان مدیر عامل شهرکهای صنعتی خوزستان در این خصوص گفت : اشتغال مستقیم این واحد صنعتی ۱۰۲ و اشتغال غیر مستقیم بیش از ۲ هزار نفر را فراهم نموده است

وی بیان داشت : سرمایه گذاری اولیه این واحد ۴۰ میلیارد ریال می باشد و  این واحد به کشورهای نیوزلند و استرالیا صادرات دارد.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.