×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اتحاد صنعتگران و شرکتهای بزرگ موجب رشد اقتصادی خوزستان می شود

قائم‌ مقام شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: اگر ارتباطات میان شرکت های بزرگ و صنعتگران بیشتر شود، موجب رشد و توسعه بومی سازی در خوزستان خواهد شد.

محمد نیکوکار در نشست تخصصی گروه فولاد خوزستان که با حضور مدیران شهرکهای صنعتی، تامین کنندگان و تولید کنندگان استانی برگزار شد، به موضوع بومی سازی و تقویت آن اشاره و اظهار کرد: در ارتباط با موضوع بومی سازی تا کنون قدمهای خوبی برداشته ایم که در همین راستا بنا است ماه آینده نمایشگاهی با این عنوان برگزار شود.

وی با اشاره به اولین اقدام‌ مهم در بحث بومی سازی افزود: اولین کارخانه تولید آهن اسفنجی در خوزستان احداث شد. امروز می توانیم بگوییم در زمینه تولید آهن اسفنجی دومین کشور دنیا هستیم. چرا که بخش زیادی از تجهیزات و تولید آهن اسفنجی را بومی سازی کردیم.

قائم‌ مقام شرکت فولاد خورستان گفت: ایجاد کوره پاتیلی فولاد سازی یکی دیگر کارهای مهم بود که توسط فولاد خوزستان اتفاق افتاد و بسیاری از قطعات و تجهیزات با همت همه صنعتگران بومی سازی شد.

نیکوکار خطاب به صنعتگرانی که تلاش می کنند تا قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت را تامین کنند، گفت: قطعا این کار مهم، در زمینه رشد اقتصاد کشور، کاهش بیکاری، رونق اقتصادی، بهبود کار تولید کنندگان و شرکتهای بزرگ تولیدی موثر است.

وی با بیان اینکه در خوزستان پتانسیل رشد بومی سازی وجود دارد، عنوان کرد: خوزستان یکی از قطبهای مهم صنعت کشور است و تعداد زیادی ازشر کت های نفت، پتروشیمی،گاز و فولاد در این استان هستند.

قائم‌ مقام شرکت فولاد خورستان در ادامه تصریح کرد: اگر ارتباطات میان شرکت های بزرگ و صنعتگران بیشتر شود، موجب رشد و توسعه بومی سازی در خوزستان خواهد شد.

نیکوکار یادآور شد:امید است با حضور صنعتگران و ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر میان شرکتهای بزرگ با آنها، بتوانیم شاهد رشد و تقویت بومی سازی و ساخت تجهیزات در داخل کشور باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.