×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افتتاح طرح بزرگ قالی بافی و کلنگ زنی سردخانه ۲هزار تنی در اندیمشک

  1. رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک از آمادگی صد در صدی طرح بزرگ قالی بافی این شهرستان جهت افتتاح و بهره برداری خبر داد.
    خشایار حسینی فر در این زمینه گفت: یکی از دغدغه های بزرگ تعاون روستایی اندیمشک در سال جاری افتتاح طرح بزرگ قالی بافی است که با مشارکت بنیاد برکت به نتیجه رسیده است.
    وی ادامه داد: این طرح هم اکنون به طور کامل آماده شده است و با بهره برداری می تواند ۲۰۰ شغل مستقیم ایجاد کند.
    رئیس اداره تعاون روستایی اندیمشک بیان داشت: منتظر حضور مسئولین بنیاد برکت در استان جهت افتتاح این طرح عظیم هستیم و سپس با توجه به قرارداد ۳ ساله ای که با یک شرکت تبریزی در حال انعقاد است ۳۶۰۰ متر قالی دست بافت را تحویل خواهیم داد که یک اتفاق بزرگ برای ما به شمار می آید.
    حسینی فر در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: یکی دیگر از اقداماتی که تا پایان سال جاری امیدواریم به نتیجه برسد پروژه سردخانه ۲ هزار تنی است که بدنبال متقاعد کردن سرمایه گذار جهت ورود به شهرستان و انجام امور اجرایی آن هستیم.

سهراب عبداللهی آرپناهی خبر داد:  آمادگی شبکه تعاون روستایی شوشتر برای خرید آفتابگردان و کشت تابستان
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان شوشتر از آمادگی این اداره برای خرید دانه های روغنی آفتابگردان از کشاورزان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان سهراب عبداللهی آرپناهی گفت: با پایان خرید و حمل گندم و کلزا ، شبکه تعاون روستایی شوشتر خود را آماده خرید دانه روغنی آفتابگردان از کشاورزان کرد و خوشبختانه سطح ۴۰۰ هکتاری آفتابگردان در شهرستان وجود دارد که نوید برداشت قابل ملاحظه ای را به ما می دهد.
وی ادامه داد: از دیگر فعالیت های صورت گرفته می توان به خرید گندم بذری به میزان ۲۴۰۰ تن برای کشت پائیزه از کشاورزان اشاره کرد، همچنین نهاده های دیگری از جمله کود و سایر بذرها برای کشت تابستانه تهیه و در زمان مقرر بین کشاورزان توزیع خواهد شد.
رئیس اداره تعاون روستایی شوشتر در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شبکه تعاون روستایی شوشتر در سال جاری موفق به خرید ۸۱ هزار تن گندم و ۵۷۵ تن کلزا شد که خوشبختانه تمامی این دو محصول استراتژیک بارگیری و به مقاصد مورد نظر حمل شده اند.
عبداللهی در پایان گفت: یکی دیگر از اقدامات تعاون روستایی شوشتر معرفی ۷ تعاونی تولید به سازمان آب و برق جهت انعقاد قرار داد برای کشت تابستانه است که این ۷ تعاونی ۱۵ هزار هکتار زمین کشاورزی برای ۲ کشت شالی و ذرت در اختیار دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.