×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بازدید مستمر دامپزشکی خوزستان از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی

مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان از ۹۴۶۳ مورد بازدید و نظارت بهداشتی بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در ماه گذشته در استان خبر داد.

دکتر مصطفی کنارکوهی در این خصوص اظهار داشت: این بازدید و نظارت از مراکز تولید ،عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی یکی از وظایف اصلی دامپزشکی محسوب می شود که موجب سلامت موادغذایی، افزایش بهداشت عمومی جامعه و عرضه محصول سالم به مصرف کنندگان خواهد شد که در این راستا  مقدار ۶۵۲۰ کیلوگرم از مواد غذایی فاسد معدوم سازی شد.

 دکتر کنارکوهی اضافه کرد: کارشناسان دامپزشکی بر واحدهای توزیع و عرضه مرغ و ماهی، گوشت قرمز، رستوران‌ها، قصابی‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده های خام دامی و سایر اماکن عرضه فرآورده های دامی نظارت می‌کنند.

. کنارکوهی به شهروندان اطمینان داد که فرآورده‌های خام دامی که در کشتارگاه با نظارت بازرسان بهداشتی  دامپزشکی کشتار شده و ممهور به مهر دامپزشکی و برچسب است، به‌طور کامل سالم و بهداشتی است

 وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف‌ در حوزه مرتبط با فرآورده‌های خام دامی مراتب را با دامپزشکی شهرستان در میان گذاشته تا برخوردهای قانونی و لازم با متخلفان انجام شود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.