×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بلاتکلیفی واحدهای مسکن مهر در رامهرمز و رامشیر

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی حدود ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرستان های رامهرمز و رامشیر  بلاتکلیف مانده اند و اقدام قابل قبولی برای توسعه آن ها صورت نگرفته است.

اقبال محمدیان عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از بلاتکلیفی پروژه های مسکن مهرشهرستان های رامهرمز و رامشیر در سال های گذشته، گفت: متأسفانه در هفت سال گذشته پروژه های مسکن مهر در این شهرستان ها پیشرفت چندانی نداشته است.

۶۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر در رامهرمز و رامشیر بلاتکلیف مانده اند

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی حدود ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرستان های حوزه انتخابیه بلاتکلیف مانده اند و اقدام قابل قبولی برای توسعه آن ها صورت نگرفته است.

وی گفت: بر اساس آمارها، ۴۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان رامهرمز و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان رامشیر باقی مانده و دولت باید این پروژه ها را تعیین تکلیف کند.

وزارت راه پروژه های مسکن مهر رامهرمز و رامشیر را به حال خود رها کرده است

محمدیان ادامه داد: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی، پروژه های مسکن مهر شهرستان های رامهرمز و رامشیر را به حال خود رها کرده، این در حالی است که این پروژه‌ها اغلب ۸۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وزارت راه اراده ای برای تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر شهرستان های رامهرمز و رامشیر ندارد

وی گفت: امروز اراده ای از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر شهرستان های رامهرمز و رامشیر وجود ندارد، از این رو بنده اخیرا در این رابطه به وزیر راه تذکری را مطرح کردم.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از مطالبات جدی مردم منطقه، تکمیل پروژه های مسکن مهر رامهرمز و رامشیر است و وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریع تر نسبت به تحقق این مسئله اقدام کند.

خانه ملت

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.