×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رضایتمندی کارکنان و ارائه دهندگان خدمات اولویت نخست برنامه های شرکت است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: رضایتمندی مجموعه کارکنان شرکت و ارائه دهندگان خدمات برون سازمانی ، اولویت نخست برنامه های این شرکت از جنبه های مختلف است.

مهندس سید عبداله موسوی در بیان اقدامات چند ماه اخیر در جهت شتاب بخشی به اجرای برنامه های عملیاتی، پشتیبانی و خدماتی شرکت، افزود: در نتیجه هم افزایی میان شرکت های کارفرمایی، پیمانکاران و همدلی و همگرایی کارکنان سختکوش شرکت، شاهد جهش قابل توجهی در پیشبرد اهداف و فعالیت های سازمان هستیم.

وی گفت: انعقاد قراردادهای جدید با شرکت های کارفرمایی در عرصه صنعت نفت از جمله شرکت های ملی مناطق نفت خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، مهندسی و توسعه نفت، فلات قاره و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران  و سایر شرکت ها، تعاملات به عمل آمده بین این شرکت با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، تلاش برای بهبود ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی ورزشی به کارکنان و خانواده های آنان از شمار اقداماتی است که با پی جویی مدیریت های ستادی و عملیاتی سازمان محقق یا در شرف اجرا است.

موسوی اظهار کرد: با تمهیدات صورت گرفته و مساعدت های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی، قرارداد مدت معین، قرارداد مدت موقت و ارکان ثالث طبق برنامه زمان بندی و  شارژ چند مرحله نفت کارت، تسهیلات پس انداز کارکنان و بخش قابل توجه از مطالبات پیمانکاران تامین اعتبار و پرداخت گردید.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط به راه اندازی سیستم جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث  اشاره کرد و افزود: این سیستم مزیت های خوبی برای ایجاد یکپارچگی در پرداخت ها و شرایط کاری این دسته از کارکنان ایجاد خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.