×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

سازمان اموال تملیکی حافظ حقوق مردم و دولت است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان در مراسم تودیع و معارفه مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان گفت: سازمان اموال تملیکی حافظ حقوق مردم و دولت است.

بنا به این گزارش  مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان در مراسم تودیع و معارفه مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان اظهار کرد: سازمان اموال تملیکی به عنوان یکی از سازمان های تابعه وزارت نقش مهمی را در جمع آوری و گردآوری اموال دارد؛ این سازمان حافظ حقوق مردم و دولت است.

محسن کاویانی افزود: با توجه به این که استان خوزستان در بخشی منشأ ورود کالاهای قاچاق است و راه های ارتباطی استان مستعد ورود قاچاق است؛ لذا برای افراد سودجو جذبه ای دارد که کالاهایی را وارد استان یا از استان خارج کنند، امیدواریم مدیر جدید با تلاش و برنامه ریزی خوب و مناسب و تعامل با دستگاه های ذیربط بتواند این مسیر را ادامه دهد.

در ادامه این نشست طی حکمی که از سوی معاون فروش اموال تملیکی قرائت شد؛ جمشید قسوریان جهرمی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور، فریبرز گرگی را به عنوان مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان منصوب کرد.

بر اساس این حکم، سیدرضا حسام که ۲۴ سال در سمت مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان فعالیت می کرد، جای خود را به فریبرز گرگی داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.