×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مصرف برق در خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه خوزستان در محدوده قرمز و جزو مناطق پر مصرف برق در کشور قرار گرفته است، تصریح کرد: از همه مشترکین می خواهیم با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق و حذف مصارف غیر ضروری، با صنعت برق برای حفظ پایداری شبکه همکاری بیشتری داشته باشند.
بنا به این گزارش محمود دشت بزرگ اظهار داشت: مصرف برق در کلانشهر اهواز نیز در محدوده زرد و هشدار قرار دارد و مشترکین با کاهش حداقل ۵ درصدی در مصرف، در وضعیت سبز و پایدار قرار خواهد گرفت.
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با مصرف هفت هزار و ۹۴۸ مگاوات نسبت به مصرف هفت هزار و ۴۳۶ مگاوات سال قبل، رشد ۶.۴ درصدی در مصرف رخ داده است.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان عنوان کرد: با مصرف هفت هزار و ۹۴۸ مگاوات روز گذشته برای چهارمین بار در سال جاری از پیک سال گذشته عبور کرده ایم.
دشت بزرگ با بیان اینکه مقدار پیک بار سال ۹۸ خوزستان افزایشی بوده است، گفت: مصرف برق کشور و استان در سطح بهینه نیست و باید با اصلاح الگوی مصرف حباب آن را از بین ببریم.
وی از همگان خواست تا با حذف مصارف غیر ضروری در ساعت های پیک مصرف ( ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳)، صنعت برق استان را در این گرمای سوزان یاری کنند و زندگی همراه با آرامشی برای خود و دیگران رقم بزنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.